۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

هزاران مخالف رژيم ایرانی در ویلپنت گرد می آیند تا خواهان تغییر رژیم بشوند


سایت تلویزیون کانال۳ فرانسه ۱۰/۴/۹۶ : « هزاران مخالف رژيم ایرانی در در ویلپنت گرد می آیند تا خواهان تغییر رژیم بشوند. هزاران ایرانی شنبه در ویلپنت در گردهمایی بزرگ سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران گرد آمده بودند.




یك گردهمایی كه هر ساله توسط سازمان مجاهدین خلق ایران، اپوزیسیون ایرانی كه از سالهای 80 در وال دواز پناهنده میباشد...این مخالفین از سراسر جهان گرد آمده اند تا مخالفت خود را با رژیم تهران و اراده شان برای اینكه روزی شاهد تولد دمكراسی در ایران باشند را تكرار كنند. ایرانیانی كه به فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران، كه در اور سور اوآز (وال دواز) مستقر هستند پاسخ گفتند. در جمعیت شخصیتهای فرانسوی حضور داشتند مثل برنار كوشنر، راما یاد و یا فیلیپ دوست بلازی.
در میان ایرانیان خارج كه حضور دارند، سارا حضور داشت. ما دوستان ایرانی زیادی داریم كه اعضای خانواده شان را از دست داده اند و یا اینكه در زندانها شكنجه شدند. من نمی توانستم نسبت به این چیزها بی حس باشم.
از نظر سوفی: میدانیم كه آنجا نمی توانند ابراز نظر كنند. هر كاری كه بكنند مستقیما فشار رژیم را متحمل خواهند شد. و ما با توجه به اینكه آزاد هستیم میتوانیم حرفمان را بزنیم باید ماكسیمم آنچه كه میتوانیم انجام بدهیم.
افشین علوی: ایران آزاد كه موضوع این گردهمایی است اعتقاد و ایده آلی است كه برای آن مبارزه میكنیم در نتیجه چه در ایران به دنیا آمده باشیم چه در خارج ایران میتوان این مبارزه را انتخاب كرد و به آن دلبسته بود...».