۱۳۹۶ تیر ۲۹, پنجشنبه

استقبال مقاومت ايران از تحريم نهادها و اشخاص وابسته به رژيم آخوندي

 و فراخوان به نامگذاري سپاه پاسداران در ليست تروريستي و اخراج آن از منطقه
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۲۷/۴/۹۶ : « مقاومت ايران از قرار گرفتن 18نهاد و شخص وابسته به رژيم ملايان در ليست تحريمها به واسطه دخالت در صدور تروريسم و بنيادگرايي و تلاش براي تكثير موشكهاي بالستيك استقبال مي كند



و آن را يك گام ضروري در مقابله با ديكتاتوري ملايان به عنوان عامل اصلي جنگ افروزي و بحران در منطقه مي داند. اين اقدام بايد با قرار دادن سپاه پاسداران در ليست تروريستي و اخراج آن از كشورهاي منطقه تكميل شود.
سپاه پاسداران حافظ تماميت فاشيسم ديني حاكم بر ايران و ارگان اصلي سركوب، صدور تروريسم و افراطي گري و دستيابي به سلاح هسته يي و موشكهاي بالستيك است. نامگذاري پاسداران و شبه نظاميان وابسته به آن در ليستهاي تروريستي و اخراج آنها به خصوص از سوريه و عراق خواست عموم مردم ايران و كشورهاي منطقه و لازمه پايان بحران و جنگ در منطقه است.
دو سال بعد از برجام، هيچ ترديدي نيست كه امتيازات داده شده به رژيم ملايان در اين توافق، تنها باعث تشجيع رژيم آخوندي در ادامه سياستهاي سركوبگرانه، تشديد مداخلات و جنگ افروزي در منطقه و تلاش براي توسعه موشكهاي بالستيك در نقض قطعنامه شوراي امنيت ملل متحد شده است. در اين مدت نه تنها هيچ بهبودي در وضعيت مردم ايران ايجاد نشده است بلكه پولهاي آزاد شده صرف سركوب مردم ايران و كشتار مردم عراق و سوريه و يمن شده است.
اعمال قاطعيت تنها سياست درست در قبال رژيمي است كه منشأ اصلي صدور تروريسم و افراطي گري به منطقه و بخشهاي وسيعي از جهان امروز است. گرد همايي بزرگ مقاومت ايران در روز 10 تير(اول ژوييه) بازتاب اراده و خواست مردم ايران براي سرنگوني رژيم نامشروع رژيم آخوندي بود».