۱۳۹۶ مرداد ۴, چهارشنبه

معاون خبرگان آخوندی و امام جمعه تهران: به همه کسانی که در قتل عام مجاهدين شركت داشتند باید مدال داد


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۳۱/۴/۹۶ : « آخوند خاتمي عضو هيات رييسه خبرگان ارتجاع در نمايش جمعه اين هفته تهران در حاليكه از فراگير شدن جنبش دادخواهي شهيدان قتل عام 1367 سخت برآشفته بود خواستار دادن مدال به مسئولان قتل عام 30هزار زنداني سياسي شد. وی گفت:
«بعضیها در داخل تو سایت هاشون جای جلاد و شهید را عوض می کنند. برخورد با آنها [مجاهدین] و کندن کلک  مجاهدین  از کشور از عملیات صالح ارزشمند امام بود و به همه آنها که فرمان را عمل کردند باید مدال داد.... توبه کنند آنهایی که در سایت هاشون جای جلاد و شهید را عوض کردند». اين سردژخيم كه بعد از گذشت سه هفته همچنان آه و فغانش از اجتماع بزرگ ايرانيان در 10تیرماه پاريس، به هوا بلند است به یاوه گویی علیه مصدق کبیر پرداخت و علت كودتاي 28 مرداد 1332 را قدرناشناسي مصدق از آخوندها و در افتادن با ابوالقاسم كاشاني توصيف كرد. آخوندي كه به دليل نقش رذيلانه اش در كودتا و روابطش با دربار و كودتاچيان مورد نفرت عموم مردم ايران است.
آخوند عباسیان يكي ديگر از ائمه جمعه رژيم نيز در همین روز گفت: «در فضای سیاسی انتخابات ما شاهد بودیم عده یی دنبال تغییر دادن چهره مجاهدین بودند و کسانی را که در مقابل مجاهدين ایستادند سرزنش کردند» و افزود «درود بر آن قاضی که مجاهدین را اعدام کرد». چند روز پیش از این، فلاحيان، وزیر اطلاعات سابق رژیم، كه دستگاههاي قضاييه سوييس، آلمان و آرژانتين براي او حكم جلب بين المللي صادر كرده اند، با ابراز نگراني از جنبش دادخواهي گفت: «در رابطه با مجاهدين و تمام گروههایی كه محارب هستند حكم حكم اعدامه ...اصلا امام فرموده... حكمش اعدامه... امام مرتبأ تأكید داشت مواظب باشید از دست تون اینها در نروند.. و به تأكید می گفت اینها حكمشون همیشه اعدامه.... چه قبل از ۶۷ و چه بعد... حكم اینها اعدامه. حتی اگر حاكم شرعی هم حكم به اعدام نداده باشه خلاف كرده». این جلاد خونریز اعتراف کرد که بسياري از دستگير شدگان صرفا به خاطر توزيع نشريه يا تهيه تداركات و مواد غذايي براي مجاهدين اعدام شدند.
این اظهارات جنایتکارانه گوشه یي از بسیج جنون آمیز خامنه ای براي دفاع از قتل عام 67 به خصوص پس از شکستش در بیرون کشیدن ابراهيم رئیسی يكي از سردژخیمان قتل عام67،  از نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم است