۱۳۹۶ تیر ۱۳, سه‌شنبه

سرنگوني رژيم آخوندي پايان جنگ ها و تروريزم در خاورميانه است


                                                                 
تلويزيون الاخباريه ۱۳/۴/۹۶ : « سميناري كه كميته همبستگي عربي اسلامي با مقاومت ايران درپاريس پايتخت فرانسه برگزار كرد هدفش روشنگري سرمنشاء تروريزم و فرقه گرايي و هرج و مرج بود كه رژيم آخوندي است.

اين رژيمي است كه به هر شيوه اي تلاش مي كند بر اساس وصيت خميني انقلابش را صادر كند و درنتيجه جنگ به راه بيندازد وامنيت كل منطقه وجهان را تهديد كند.
محمد محدثين : استراتژي رژيم ايران دخالت در كشورهاي منطقه است و به همين دليل ما امروز مي گوييم كه ما و برادران عرب مان و مسئولين و سياستمداران كشورهاي غربي مي گوييم كه رژيم ايران را از منطقه اخراج كنيد و ما تلاش مي كنيم سپاه پاسداران را وارد ليست تروريستي كنيم، ما تلاش مي كنيم كه سپاه پاسداران از منطقه اخراج شود و اين شروعي براي سرنگوني رژيم آخوندي است و انشاء الله بزودي سرنگون خواهد شد.
ادامه گزارش: شركت كنندگان گفتند كه تمدن عربي و فارسي در هم آميخته است ولي ايدئولوژي رژيم آخوندي بر اساس دشمني با ملت هاي عرب و ايجاد هرج و مرج و فرقه گرايي و تفرق بين عرب كار مي كند.
دكتر كريم عبديان مدير سازمان حقوق بشر اهوازي: رژيم آخوندي تنها دشمن مردم ايران نيست بلكه دشمن همه ملت هاي همسايه و جهان است/ آقاي جمال بو حسن : رژيم آخوندي در تهران سر مار است، اين رژيم است كه تروريزم را صادر مي كند و آنرا تامين مي كند و از آن حمايت مي كند و پيام ما به جهان و به اين كنفرانس سرنگوني رژيم آخوندي است.
ادامه گزارش: سرطان رژيم آخوندي تهديدي فزاينده عليه خيلي از كشورهاي منطقه چه درسوريه ولبنان و يمن وعراق است و بدليل عملكردهاي اين رژيم خونريز تا بحال مليونها انسان به خاك افتاده اند و تنها با سرنگوني اين رژيم جنگ و تروريزم نيز به پايان مي رسد. سرنگوني رژيم آخوندي پايان جنگها و تروريزم درمنطقه است اين عنواني است كه درد و رنج ساليان طولاني از جنگ و تروريزم و بنيادگرايي را درخود خلاصه كرده است درد ورنجي كه امروزجهان بيش ازهر زمان ديگري نيازمند متوقف كردن آن است...».