۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

مصاحبه فاكس نیوز با مریم رجوی


تلویزیون فاکس نیوز ۱۰/۴/۹۶ : « مجری : فراخوان به آزادی برای ایران، یك تظاهرات بزرگ امروز مجدداً در فرانسه با پیامی صریح به تهران برگزارشد. گردهمایی مقاومت ایران بنام ”ایران آزاد ”موضوع این گردهمایی سالانه بود.
 تعداد بیشماری از مقامات پیشین آمریكا از هر دو جناح شركت داشته و برای هواداران سخنرانی كردند و همه آنها زمانی كه به مقابله با یك رژیم مذهبی، انقلابی برمی گشت با هم متحد بودند.


باوجود رفتار پیشین آمریكا كه ایران را در راس لیست وزارت خارجه بعنوان كشور حامی تروریسم قرار داده بود، مسئولین این گردهمایی نسبت به نیات ایران هشدار می دهند.
این گروه مقاومت توسط یك زن، مریم رجوی رهبری می شود كه ما با او مصاحبه اختصاصی فاكس نیوز را درمورد اهداف گروه او انجام دادیم.
 (تظاهرات هواداران، شعار می دهند روحانی نه نه نه، رجوی آری آری آری) .
شورای ملی مقاومت ایران بعنوان بزرگترین اپوزیسیون ایران، گردهمایی سالانه خود را درخارج پاریس برگزار می كند.
اطمینان تازه ای وجود دارد كه فشار بر رژیم ایران ممكن است نهایتاً به تغییر راه ببرد.
گزارشات حاكیست دولت ترامپ عملاً استراتژی را درنظر دارد كه تلاش در سرنگونی این رژیم دارد. اقدامی كه رهبر این گروه مریم رجوی از آن استقبال می كند:
مریم رجوی : ”سرنگونی این رژیم، رژیم ملاها مسئولیت مردم و مقاومت ایران است. هرچند كه می خواهیم جامعه بین المللی دركنارمردم ایران بایستد ”.
اریك شاون : رجوی به فاكس نیوز گفت، فعالین این گروه در داخل ایران، مخالفت خود را با دولت تشدید كرده و می گویند انقلابی علیه این رژیم مذهبی در داخل می تواند محقق شود.
مریم رجوی : جنبش مقاومت ایران در موقعیتی جدید و در موضع تهاجمی در نمایش قدرت خود با رژیم می باشد، مقاومت ما جنبشی سازمانیافته است. ظرفیت قیام در درون جامعه ایران وجود دارد مردم ایران ناراضی اند ”.
اریك شاون: رجوی و سایرین، ترس از افزایش نفوذ ایران درخاورمیانه دارند.
تهران گفته می شود در تلاش است یك هلال باصطلاح شیعی ایرانی ایجاد كرده، زمین هایی را درمرز خود با یمن، عراق، سوریه و لبنان بچنگ آورد تا جاپایی در مدیترانه بدست آورد.
ناظران میگویند این تحركات به قصد ایجاد سرزمین شیعی بزرگی است كه بتواند به ایران مرزی با اسرائیل بدهد.
خانم رجوی می گوید آمریكا و متحدان عرب او نیاز است كه آنرا پس بزنند.
مریم رجوی : ما از ابتدا این سیاست ارتجاعی و جنگ افروزانه را رد كرده و بدنبال روابطی دوستانه با باقی همسایگان درمقابله با این رژیم بوده ایم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید بعنوان یك گروه تروریستی لیست گذاری شده و از منطقه اخراج شود. تحریم های بیشتر باید علیه این رژیم اعمال شود ”.
ریك شاون : او اطمینان دارد كه نیروهای دمكراسی و آزادی، عاقبت پیروز خواهند شد.
مریم رجوی : من خوشبینم برای مردم ایران، زیرا مردم ایران دیكتاتوری مذهبی را رد كرده اند و مردم ایران خواهان آزادی، دمكراسی، تساوی و جامعه ای پیشرفته هستند، فراتر از آن مردم ایران خواستار سرنگونی این رژیم می باشند ”.
اریك شاون: سایرطرفها خواستار تحریم های شدیدتر علیه تهران می باشند، خانم رجوی نیز خواستار محاكمه مقامات ایران بخاطر جنایات جنگی می باشد. تهران این گروه را یك سازمان تروریستی تلقی می كند، اتهامی كه این گروه رد می كند.
درمصاحبه او همچنین به اعلامیه استقلال ما اشاره داشت و گفت مردم ایران خواهان همان آزادی كه پدران بنیانگذار ما سالیان خواستار آن بودند می باشند و خانم رجوی می گوید مطمئن است این امر دركشور او نیز محقق خواهد شد».