۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

گزیده سخنرانیهای مراسم کهکشان


سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر: من سازمانی را در دنیا نمی‌شناسم که بتواند 100هزار نفر را در تبعید گردهم بیاورد.
پترو رومن نخست‌وزیر پیشین رومانی: شما از یک رهبری خاص و برجسته به‌نام خانم رجوی که امیدی است برای آزادی ایران برخوردارید

بارونس ورما: تشکر از شمایی که به‌من آموختید که در کنار هم بودن برای آزادی ضروری است
ژنرال جیمز کانوی فرمانده پیشین تفنگداران دریایی آمریکا: ما در این گردهمایی هستیم برای ایده تغییر رژیم در ایران
سناتور کاترین نون: از شورای امنیت و شورای عالی حقوق‌بشر می‌خواهیم در مورد مجازات عاملان جنایت 67 اقدام کنند
باب بلک نماینده پارلمان انگلستان: من در انتظار روز بزرگی هستم که دموکراسی و آزادی به ایران باز گردد و من و همکارانم بتوانیم از خانم مریم رجوی به‌عنوان رئیس حکومت ایران در پارلمان انگلستان استقبال کنیم.
جان برد وزیر خارجه کانادا 2011 تا 2015 گفت: ما رژیم ایران را به‌عنوان حکومت حامی تروریسم نامگذاری کردیم و سخنگوی آخوندها را از کانادا بیرون کردیم و سفارت رژیم را بستیم و روابط خود را با آن قطع کردیم.
پولی که رژیم آخوندی صرف پروژه‌های اتمی می‌کند را از مردم ایران سرقت کرده است و این باید متوقف شود.
تونه کلام عضو پارلمان اروپا از استونی: هیچ تردیدی وجود ندارد که بنای رژیم ایران در حال فروریختن است. افتخاریست که در میان شما باشم. من بزرگترین دموکراسی جهان یعنی پارلمان اروپا را نمایندگی می‌کنم. من پیامی از ۲۶۵نماینده پارلمان اروپا برای شما دارم که از مقاومت ایران حمایت می‌کند.
زیتا زوسموت: خانم رجوی رهبری خارق‌العاده خودش دموکراسی را برای این مردم محقق خواهد کرد
راما یاد: خانم رجوی شما چهره مقاومت ایران هستید و ایران به شما نیاز دارد
اینگرید بتانکور: مریم رجوی با حمایت و پایداری هزاران هزار ایرانی در حال تبدیل شدن به قدرت اصلی ضدتروریسم است. ما همه فراخوانده شده‌ایم. چکار می‌توانیم بکنیم چکار می‌توانیم بکنیم. جامعه مسلمانان اولین قربانی این تروریسم است.
لوییس فری رئیس پیشین اف.بی.آی: خانم رجوی قهرمانی بزرگ در این دوران تاریک است
ژنرال جرج کیسی: در ایران تغییر باید محقق شود. وی ضمن ابراز خوشحالی از انتقال سالم «رزمندگان ایران» از عراق گفت: در عراق هدف رژیم ایران ممانعت از ایجاد حکومتی است که مردم بتوانند با هم متحد زندگی کنند.
ایلونا جبریا معاون وزیر کشور آلبانی: می‌خواهیم بگوییم که از تلاش انسانهایی که می‌خواهند در یک ایران دموکراتیک زندگی کنند حمایت می‌کنیم. نمی‌توانم تصور کنم که خانم رجوی چقدر برای آزادی تلاش می‌کند. ریشه‌های آزادی همیشه در حال رشد است.
پاندلی مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی:‌ برای ما یک افتخار است که در این گردهمایی شرکت می‌کنیم. به‌نام ملت ایران و آلبانی برای ما افتخار است که افراد شما در آلبانی در امنیت هستند آلبانی خانه آنهاست آنها شهروند آلبانی و بخشی از خانواده ما در آلبانی هستند. چندی پیش که در آلبانی انتخابات بود معلوم نشد که چه کسی برد و چه کسی باخت چرا که همه ما در مورد شما متحد بودیم. شما برای به‌دست آوردن آزادی خسته نمی‌شوید.
فاتمیر مدیو رهبر حزب جمهوریخواه آلبانی: ما به پذیرش مجاهدین در آلبانی افتخار می‌کنیم و آنها را خانواده خود می‌دانیم و با این کار نام خود را در تاریخ ثبت کردیم. الآن همه انرژیها را برای تحقق آزادی در ایران متمرکز کرده‌ایم.
برنارد کوشنر: تغییر در ایران مسیر پایان دادن به بنیادگرایی در سراسر منطقه را هموار خواهد کرد. بسیار خوشحال هستم که امروز همراه شما هستم احساس می‌کنم یک دیدار خانوادگی برای آزادی است.
می‌خواهم تبریک و احترام خودم را به مردم خارق‌العاده آلبانی و دولت و نمایندگانشان که آنها از اشرفیان پذیرایی کردند.
دیوید ایمس: پیام ما چیست؟ تغییر رژیم! تغییری که تا همین الآن هم به تأخیر افتاده. ما می‌خواهیم درباره ایران آینده با برنامه 10ماده‌ای خانم رجوی صحبت کنیم، برنامه‌یی برای آزادی و دموکراسی ایران
تام گرت عضو مجلس نمایندگان آمریکا:‌ سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی قرار گیرد
جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق ایتالیا: زمان آن فرا رسیده که آنها باید بروند!
قاضی مایکل موکیزی: پخش گسترده تصاویر خانم رجوی در ایران بیانگر تمایل برای تغییر است. اولین علت خوشحالی امروز من، انتقال سالم دوستانمان از عراق به آلبانی و پذیرایی مردم آلبانی از آنهاست. ما اهداف مشخصی داریم از جمله قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی، برداشتن فشار از روی مردم ایران و حمایت از مقاومت مردم ایران تا بتوانند بر ستم آخوندها غلبه کنند.
تام ریچ:‌ تنها خانم مریم رجوی می‌تواند آینده ایران را رقم بزند
 قاضی تدپو: آخوندها آنچه کاشته‌اند درو خواهند کرد و به‌خاطر جنایتهایشان در دادگاههای بین‌المللی محاکمه خواهند شد. اد رندل رهبر پیشین حزب دموکرات آمریکا: ‌آزادی ایران تحت رهبری خانم رجوی به‌معنای صلح و امنیت برای خاورمیانه است
زاوینه لویت هویزر اشنارنبرگر وزیر پیشین دادگستری آلمان: در مقابل بنیادگرایی که منشأ آن رژیم ایران است با تمام توان می‌ایستیمبا نمایش انتخابات اخیر ایران چیزی تغییر نکرده است. نقض حقوق‌بشر و اعدامهای فزاینده در ایران ادامه دارد.
ژنرال جک کین معاون پیشین ستاد مشترک نیروی زمینی آمریکا: دولت ترامپ سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام خواهد کرد
جوزف لیبرمن: صرف وجود تصاویر خانم رجوی در داخل ایران نشان می‌دهد که تغییر در ایران شدنی است
امیر ترکی فیصل:‌ اعدامهای 67 به‌عنوان یک لعنت همیشگی باقی خواهد ماند و عاملان آن باید محاکمه شوند. رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و با همسایگانش خصومت و دشمنی دارد.
خمینی بنیادگرایی و ولایت فقیه را برای سرکوب مردم ایران و تفرقه و دشمنی در منطقه تحمیل کرد. سپاه پاسداران باید وارد لیست تروریستی شود. اعدامهای سال 67 به‌عنوان یک لعنت همیشگی باقی خواهد ماند و عاملان آن باید در دادگاههای بین‌المللی محاکمه شوند.
گینگریچ:«من امروز به اینجا آمده‌ام تا یک پیام خیلی ساده را به شما برسانم: ایران باید آزاد شود! دیکتاتوری باید نابود شود!
رودی جولیانی: باید از مقاومت ایران تحت رهبری یک قهرمان بزرگ یعنی خانم رجوی حمایت کنیم
سناتور رابرت توریسلی: در ایران نام رجوی به‌معنی آزادی و امید به یک آینده بهتر هست
دکتر آلخو ویدال کوآدراس:‌ مجاهدان اشرفی بزرگترین امید برای آزادی ایران هستند
نصر الحریری: رژیم ایران اولین بانی تروریسم در جهان است که آن را حمایت کرده و پرورش داده است.
سناتور آلن نری از فرانسه:‌ از طرف پارلمانترها و شهرداران فرانسوی از مقاومت ایران حمایت می‌کنیم
جان بولتون:‌ رژیم ایران باید سرنگون شود. اپوزیسیون واقعی در همین‌جاست
خانم رانجانا کوماری:‌ آلترناتیو برای ایران آزاد و دموکراتیک در همین گردهمایی است و آماده است
میشل دو وو کولور نماینده مجلس ملی فرانسه از جنبش امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه گفت: من به‌عنوان نماینده اکثریت جدید پارلمان فرانسه که توسط مردم فرانسه انتخاب شده با شما صحبت می‌کنم.
دومینک لوفور رئیس مجتمع شهری سرژی پونتوآز فرانسه:‌ من از مریم رجوی برای یک ایران دموکراتیک حمایت می‌کنم
انور مالک از الجزایر: پیروزی مقاومت ایران، پیروزی همه مردم تحت ستم منطقه خواهد بود
لیندا چاوز:‌ جنبش شما تحت هدایت خانم رجوی می‌تواند بنیادگرایی اسلامی را را ریشه کن کند