۱۳۹۶ تیر ۱۴, چهارشنبه

گزارش اداره حراست ضرورت اخراج جاسوسان رژیم ایران از آلمان و گذاشتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی را مضاعف می‌کند


اداره فدرال حراست از قانون اساسی آلمان آخرین گزارش سال خود را منتشر ساخت. این گزارش از فعالیتهای وزارت اطلاعات ایران، نیروی قدس سپاه پاسداران و همچنین از درگیر بودن سفارت ایران در آلمان در این اقدامات پرده برداشته است. بنا‌ به این گزارش هدف اصلی سرویهای مخفی رژیم ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت است.

                                                                                                                                                                                                                                                        اطلاعيه شوراي ملي مقاومت ايران
بنا‌ به این گزارش توافق اتمی رژیم آخوندی با غرب هیچ تغییری در رویکرد این رژیم نسبت به اپوزیسیون ایجاد نکرده است. به عکس فعالیتهای جاسوسی و اطلاعاتی رژیم آخوندی برای مقابله و سرکوب مخالفان افزایش یافته است.
در سالهای 2016 و 2017 دادگاه شعبه برلین علیه دو جاسوس وزارت اطلاعات و نیروی قدس سپاه پاسداران احکام مجازات حبس به مدت دو سال و چهار ماه و چهار سال و سه ماه صادر کرد. جزییات عملیات جاسوسی کشف شده، ظن به تدارک برای عملیات تروریستی را تقویت می‌کردند.
مقاومت ایران خواستار اخراج جاسوسان و مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از آلمان است. چه آنها که در سفارت ایران مشغول به‌کار هستند و جه کسانی که در قالب انجمنها و شرکتهای پوششی فعالیت می‌کنند. دولت آلمان باید مانع از آن شود که خاک این کشور جولانگاه ماشین جاسوسی و ترور رژیم آخوندی گردد.
نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی یک اقدام مؤثر برای مقابله با خطرات جاسوسی و تروریستی در خاک اروپا است و جا دارد آلمان به این ابتکار بپیوندد.
فقدان یک اقدام قاطع در قبال فعالیتهای سرویس مخفی ایران، نه تنها مخالفان و پناهندگان ایرانی را به خطر می‌اندازد بلکه امنیت آلمان را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد.


نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان – برلین
۱۴تیر ۱۳۹۶- ۵ژوییه ۲۰۱۷