۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

گردهمايي بزرگ مقاومت- شماره ۳ ؛گردهمایی عظیم سالانه مقاومت در پاریس:

مریم رجوی:‌تغییر رژیم ایران ضروری و  در دسترس است و یک جایگزین دموکراتیک و كارآمد وجود دارد
ضرورت گذاشتن پاسداران در ليست سياه طرد ملايان از جامعه جهاني و و اگذاري كرسي هاي ايران به مقاومت







دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران 10/4/96 : « خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت، در گردهمایی عظیم ايرانيان در اول ژوييه ۲۰۱۷  گفت:‌ یگانه راه‌ نجات مردم ایران از شر استبداد دینی و تنها راه استقرار صلح و آرامش در منطقه سرنگونی نظام ولایت فقیه است. وی تأکید کرد سرنگونی این رژیم ضروری و در عين حال شدنی و در دسترس است و یک الترناتیو دموکراتیک و مقاومت سازمانیافته، برای به‌زیر کشیدن آن وجود دارد. برخلاف تبلیغات رژیم بزرگ‌ترین تهدید آن نه دشمن خارجی، بلکه قیامهای کمین کرده در دل جامعه ایران و اعتراضات فزاینده یی است که به اذعان مقامات رژیم شمار آنها در سال گذشته به ۱۱ هزار مورد رسید. جنگ این رژیم از روز اول، با مردم ایران بوده و تمام جنگهای خارجی‌ سرپوش همین جنگ اصلی است. اما این جنگها نشانه قدرت ر‌ژیم نیست، بلکه فقط به خاطر این است که هیچ دولتی، مانع جنگ‌افروزیهای این رژیم در منطقه نشده است.
خانم رجوی افزود: خامنه ای در نمایش انتخابات ریاست جمهوری، از ترس تکرار قیام۸۸ به ناگزير از طرح خود برای بیرون آوردن آخوند رئیسی جلاد قتل عام۶۷، از صندوقهای رأی عقب نشینی كرد.این شکست تمامیت رژیم بود و این هم که روحانی به ‌دور دوم ریاست خود رسیده، بن‌بست نظام را تغییر نمی‌دهد. این نظام اصلاح شدنی نیست زیرا در بیش از نیمی از عمر این رژیم به اصطلاح اصلاح طلبان بر سر کار بودند اما آنها جز خدمت به ولایت فقیه کاری نکردند. اين رژيم مهار شدنی نیست زیرا بیش از سه دهه امتیاز دادنهای غرب تغییری در این رژیم ایجاد نکرده است. مریم رجوی وجود یک نیروی تغییر و جایگزین دموکراتیک را تضمین سرنگونی رژیم و آزادی ایران خواند. نیرویی متکی به‌یک جنبش سازمان‌یافته و متحد با هزاران عضو پیشتاز فداکار؛ متکی به حمایتهای همه جانبه از جمله مالی ایرانیان در داخل و خارج کشور. همانها که مقاومت ایران با اتکا بر تلاش و خطرپذیری آنها توانست سایتهای اتمی پنهانی رژیم را افشا کند. این جایگزین که ۱۲۰هزار تن از اعضا و هوادارانش به دست اين رژيم اعدام شده و خواستش برقراری آزادی و دموکراسی است؛ پاسخی شایسته به شکاف میان‌ ملیتهای مختلف در ایران و تفرقه میان شیعه و سنی است. جایگزینی مدافع آزادی و برابری برای پيروان همه اديان و هم چنین پاسخ شکاف‌ پرتنش میان ایران و منطقه.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با تأكيد بر اعتقاد خلل‌ناپذیر به‌ انتخاب آزادانه مردم، جدایی دین و دولت، ‌مشارکت فعال و برابر زنان در رهبری سیاسی، حق خودمختاری ملیتهای گوناگون ایران در چارچوب وحدت کشور گفت:‌ همچنان که بارها گفته‌ام ما نه پول مي‌خواهیم؛ نه سلاح. حرف ما این است که حق مردم ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه را به‌رسمیت بشناسید. وي ضمن استقبال از مواضع كنفرانس سران عربي، اسلامي و آمريكا در ریاض علیه رژيم آخوندي گفت راه‌حل بحران منطقه و مقابله با گروههایی مانند داعش در سرنگوني این رژيم به دست مردم و مقاومت است. وی از ملل متحد، اتحاديه اروپا و آمريكا و كشورهاي منطقه خواستار شد که مقاومت مردم ایران برای سرنگونی استبداد دینی را به‌رسمیت بشناسند. این رژیم را از ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی طرد کنند و کرسی‌های ایران را به مقاومت مردم ایران واگذار کنند. سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند و آن را از سراسر منطقه اخراج کنند. خامنه‌ای و سایر سران رژيم را به خاطر نقض حقوق بشر و جنايت عليه بشريت به ويژه قتل‌عام ۶۷ و به خاطر جنايت جنگي در منطقه در مقابل عدالت قرار دهند».