۱۳۹۶ مرداد ۴, چهارشنبه

وحشت خامنه اي از گردهمايي بزرگ ايرانيان و بالاگرفتن جنبش دادخواهي شهيدان قتل عام

و تشبثات مذبوحانه در پاريس براي عوض كردن جاي جلاد و قرباني
سه هفته بعد از اجتماع سالانه مقاومت ايران در ويلپنت پاريس، در حاليكه داد و فغان رژيم آخوندي از استقبال گسترده داخلي و بين المللي از اين گردهمايي ادامه دارد، و در شرايطي كه جنبش دادخواهي شهيدان قتل عام زندانيان سياسي به يك جنبش فراگير و اجتماعي تبديل شده است، و درحالي كه اين رژيم بخاطر جناياتش عليه كشورهاي خاورميانه بشدت منفور است، خامنه اي خليفه به اصطلاح شيعه كه خود را ولي امر مسلمانان جهان مي خواند، در روزهاي اخير كمال خرازي، مشاور و يكي از اقوام نزديك خود را به پاريس فرستاده تا مجاهدين را يك «گروه تروریستی که هزاران نفر از مردم کوچه و بازار ایران را به قتل رسانده» معرفي كند و به خيال خود به مقابله با اعتبار روز افزون داخلي و بين المللي مجاهدین بپردازد.

سفر خرازي بعد از سفر ظريف وزير خارجه رژيم به پاريس (روزهاي ۸ و ۹ تير ماه) صورت مي گيرد كه تلاش مذبوحانه اش براي جلوگيري از گردهمايي سالانه مقاومت در ۱۰تيرماه در ويلپنت، با شكست مواجه شد و در بازگشت گفت: «ما در گفتگوهايمان با مسئولان فرانسه اين موضوع را به عنوان يك نقطه ابهام در روابط مطرح كرديم».
۱. كارزار مقاومت ايران براي وارد كردن سپاه پاسداران در ليستهاي تروريستي كه از مدتها پيش شروع شده است، وحشت رژيم آخوندي را مضاعف و نياز آن را به چنين تشبثاتي بيشتر كرده است.بر اساس گزارشهاي رسيده از درون رژيم آخوندي، از مدتي پيش شوراي عالي امنيت آخوندها با حضور وزير خارجه و وزير اطلاعات آنها، پرونده سازيهاي جديد عليه مجاهدين و تحويل اين پرونده ها به قضاييه فرانسه را مورد بحث قرار داده است و در همين راستا دستگاههاي اطلاعاتي رژيم موظف شده اند مقامات فرانسوي را به تهران بكشانند تا با شوها و صحنه سازيهاي شناخته شده عليه مجاهدين آنها را تحت تأثير قرار دهند.
۲. كمال خرازي، وزير خارجه پيشين رژيم، كه در اين چارچوب به پاريس سفر كرده، همان جنايتكاري است كه به همراه برادر زاده اش صادق خرازي سفير وقت آخوندها در پاريس توطئه و زدوبند و پرونده سازي عليه مجاهدين و مقاومت ايران را در پرونده ننگين ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ پيش برد. پرونده یي كه به يك شكست و آبروريزي براي رژيم و همدستان فرانسوي آن و اعتبار مضاعف براي مقاومت تبديل شد و قضایيه فرانسه بعد از چندين سال تحقيقات اين پرونده را به طور كامل بست و حتي يك نفر را تحت تعقيب قرار نداد.
 ۱۳سال پيش در ژوييه۲۰۰۴ سنديكاي قضات فرانسه با اشاره به پرونده سازيهاي رژيم آخوندي عليه مجاهدين «سرفرود آوردن دادسراي ضد تروريستي» پاريس در مقابل رژيم آخوندي را افشا كرد و ليگ حقوق بشر فرانسه از همان اوايل خواستار بستن اين پرونده خالي شد.
۳. توطئه هاي ابلهانه رژيم در سالهاي بعد نيز با شكايتها و پرونده سازيهاي ديگر  براي گرم نگاهداشتن تنور جنگ رواني آخوندها عليه  مقاومت ايران ادامه يافت. در يك نمونه در ۵مهر ۱۳۸۴ امانوئل لودو، وکیل فرانسوی و عضو هیأت وکلای رئيس جمهور سابق عراق، در مصاحبه با تلویزیون «آ.ر.ته» فرانسه فاش كرد كه سفیر رژیم ایران در فرانسه (صادق خرازي) به او پیشنهاد کرده است رژيم ايران و عراق از متهم كردن يكديگر به بمباران شیمیایی حلبچه خوداري کنند و در عوض هر دو طرف این حمله شيميايي را به مجاهدين نسبت دهند. چند ماه بعد هيأت وكلاي مدافع رئیس جمهور سابق عراق اعلام كرد رژيم آخوندي حاضر شده است براي پيشبرد اين طرح ۱۰۰ميليون دلار بپردازد (روزنامه الشرق الاوسط- ۲۶فوريه۲۰۰۶).