۱۳۹۶ تیر ۲۱, چهارشنبه

قاسم سليماني: انبارهاي تسليحات ما در خدمت حشدالشعبي است ، و وزارت دفاع سه شيفته براي عراق سلاح توليد کرد


روحاني اعتراف مي كند اقتصاد كشور را در خدمت جنگ افروزي در عراق و سوريه قرار داده است
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران 21/4/96 : « پاسدار قاسم سليماني، سرکرده نيروي تروريستي قدس در ۱۹ تير (۱۰ژوييه)، بار ديگر به جنگ افروزي رژيم آخوندي در عراق و كشتار مردم و به راه انداختن جنگ مذهبي در اين كشور اعتراف كرد. وي گفت: «ابو مهدي فرمانده حشدالشعبي توانست کليد درب انبارهاي تسليحات (رژيم ايران) را در خدمت خودش بگيرد..


. در همين نيروي هوايي سپاه تنها اسکادران جنگنده‌هاي سوخو به محض درخواست عراق در خدمت اين کشور قرار گرفت و هزاران تن سلاح از طرف [رژيم ايران] در خدمت آنها داده شد. [خامنه اي] همواره تأکيد داشت دولت...از هرگونه کمکي به ...عراق دريغ نکند و بر همين اساس وزارت دفاع ايران به صورت سه شيفت براي عراق سلاح توليد و به آنجا ارسال کرد». پاسدار سليماني افزود: «نيروهاي حزب‌الله لبنان نقش بزرگي در پيروزيهاي عراق و سوريه داشتند... حزب‌الله لبنان بود که شهداي زيادي داد و همه تجربه خود را در اختيار حشد‌الشعبي قرار داد. من دست سيدحسن نصرالله ...را مي‌بوسم.. امروز ارتش عراق به سمت يک ارتش حزب‌اللهي در حال حرکت است».متعاقبا روحاني رئيس جمهور آخوندها به اينكه اقتصاد ايران را در خدمت جنگ افروزي در عراق و سوريه قرار داده اذعان کرد و گفت: «ما در سخت ترين شرايط اقتصادي به ملت عراق و سوريه کمک کرديم... حقوق و سلاح همين افراد را چه کسي تأمين مي کند؟ تمام سلاحي که عراق ... نياز داشت و پول آن را چه کسي در شرايط تحريم تأمين کرد؟ در مورد سوريه نيز همين طور. موشکي از خاک کشور شليک شده و مرکز تروريستها را هدف قرار داده است... اما چه کسي اين موشک را طراحي و ساخته است؟ سازنده موشک دولت است، وزارت دفاع اين موشک را ساخته‌، پولش را چه کسي تأمين کرده، بخش اقتصادي کشور آن را تأمين مي کند...کار عظيم و بزرگي در دولت يازدهم انجام شد» (خبرگزاري فارس وابسته به سپاه پاسداران- ۲۰تير).
اين اظهارات بار ديگر اثبات مي کند که باندهاي مختلف رژيم به رغم جنگ قدرت فزاينده، در صدور تروريسم و بنيادگرايي و جنگ افروزي هيچ اختلافي با هم ندارند. تا اين رژيم بر سر کار است هرگز از دخالتهايش در سوريه و عراق و يمن و لبنان و بحرين دست بر نخواهد داشت. اين بخش لاينفك استراتژي آخوندها براي بقاست. قرار دادن سپاه پاسداران در ليستهاي تروريستي و اخراج پاسداران و مزدورانشان از منطقه لازمه صلح و آرامش در منطقه است».