۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

در دولتی که کوله‌بران به کوه و سرما می‌زنند و جان می‌دهند، خانه وزیر، تجارتخانه است!

روزنامه وطن امروز وابسته به باند خامنه‌ای 16 اردیبهشت96 به‌دنبال بالا گرفتن مخاصمات باندهای رژیم در دعواهای نمایش انتخابات روزنامه وطن امروز نزدیک به باند خامنه‌ای با عنوان ”از خانه معلم تا تجارتخانه وزیر “ نوشت: کشف محموله وارداتی لباس در ویلای باشکوه لواسان وزیر آموزش‌وپرورش از موضوعاتی بود که در هفته اخیر داغ شد




اعتراف روزنامه وطن امروز به سرکوب کولبران زحمتکش

و ظاهراً به واسطه فشار وارده بر نامزدهای مدافع ادامه وضعیت فعلی، به مناظره دیروز نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز راه یافت. البته این پرونده با پادرمیانی بزرگان دولتی هم‌چون وزیر دادگستری کابینه روحانی و سازمان تعزیرات حکومتی به سرعت و در کمتر از 2روز حکم برائت اورژانسی گرفت و طی طریق همین روند مشکوک بر اهمیت آن افزود.

این منبع حکومتی در ادامه نوشت: در دولتی که کوله‌بران مرزنشین در کردستان و آذربایجان از استرس گرفتار شدن در تور مبارزه با قاچاق به کوه و سرما می‌زنند و جان می‌دهند، معاون اول دولت حسن روحانی، در توجیه واردات مشکوک به قاچاق وزیر می‌گوید: «دختر وزیر آموزش‌وپرورش فوق‌لیسانس است، بیکار بوده، کار شرافتمندانه‌ای انتخاب کرده... ... کما این‌که بازگشت باشکوه صفدر حسینی، ذخیره مدیریتی دولت به کابینه پس از افشای فیش حقوق نجومی و انتصابات عجیب و غریب دخترش از ریاست بر هیأت مدیره صرافی تا عضویت در انجمن دوستی «ایران و اسپانیا»، از منظر دولت روحانی قابل دفاع است! دختر نعمت‌زاده و آشتیانی و صفدر حسینی و فریدون همگی نورچشم دولت هستند... یکی از هزاران سهامدار موروثی سفره دولت!