۱۳۹۶ خرداد ۸, دوشنبه

حرامخواران، ادعاي راي حلال دارند!


 سايت کلمه ۶/۳/۹۶ : « حضرات جمنا که از راي حلال و راي مومنانه دم مي‌زنيد چه کساني حرامخواري کرده‌اند؟ سکوت شما و رسانه‌هايتان در برابر فساد هشت ساله دولت به اصطلاح پاکدستتان جايي براي ادعاي حلال بودن امروزتان نگذاشته و سکوت و مماشات در برابر اين جريان دزد و فاسد و منحرف که اکثريت آنها در ستاد انتخاباتي اتان حضور داشتند و کانديدايتان که مسئوليت قضايي در آن زمان داشت هم کاري نکرد، لااقل عاقل باشيد و اين لجن زار متعفن را به هم نزنيد
. اين سخن ناشايستي که از راي حلال بر زبان داريد بهتر مي‌دانيد که در اين گفتار و با آن کردار سابق که از شما سراغ داريم صادق نيستيد که نه آدرسي از راي حلال و نه نشاني از پاکدستي در شما نيست..
تحليل گروههايي از اصولگرايان پيرامون انتخابات رياست جمهوري که بيشتر از خانه تئاتر جمنا يي ها بيرون مي آيد به کارتون هاي سرگرم کننده براي کودکان مي ماند تا تحليل.... در اين چند روز پس از انتخابات موجي از اهانتها به راي مردم و به طريق اولي به خود مردم وارد آوردند که سابقه اي از آن تا پيش از اين نمي‌توان يافت و تا حدودي هم خانواده با صهيونيزم و سردمداران کنوني آمريکا بود. هر آنچه که قرار بود اسرائيل و آمريکا از توهين و افترا به انقلاب بر بندد، اينان در لباس انقلابي گري نثار ملت کردند.
رئيس جمنا در خطابه‌ي خود به صراحت گفت که شانزده ميليون راي مومنانه خالص به دست آورده اند، يعني اينکه آراي نزديک به بيست و چهار ميليون، مومنانه نيست، يعني مردمي که به دکتر روحاني راي دادند مومن نبودند. !
دبير کل جامعه روحانيت مبارز گفتند که آقاي رئيسي در انتخابات شانزده ميليون راي حلال بدست آورد. يعني اينکه بيست و چهار ميليون راي مردم به روحاني حرام است. !
در خلال تبليغات انتخاباتي خود آقاي رئيسي مي‌گفتند که ما به دنبال راي حلال هستيم و همه مي دانند راههاي حلالي که ايشان مي خواستند از آن طريق راي حلال جمع آوري کنند چه بود. ! و همه ديدند که با چه کساني نشست و با چه کساني ائتلاف کرد و با چه کساني عکس يادگاري گرفت. ! مسلم است آنانکه حرامخواري کردند و يا در برابر حرامخواران سکوت کردند نمي توانند راي حلال دهند و معلوم است که چه کساني حرامخوار بوده اند و ملت بر آن واقف گشته و با راي خود به دکتر روحاني دست رد بر سينه حرامخواران زدند و اگر تقسيم بايد کرد راي اکثريت مردم به روحاني بايد حلال تلقي شود ولي به هيچ روي قائل به اين تقسيم بندي نيستيم و همان مردم عزيزي هم که به رئيسي راي دادند راي حلال و قابل احترام است. اساساً اينگونه برداشت و تقسيم بندي جايي در محاسبات ندارد و اخلاقي و انساني نيست. در يک انتخابات سالم هر کسي آزاد است به تشخيص خود راي دهد و هر رايي که از صندوق بيرون آمد قابل قبول و احترام است و همه بايد تمکين کنند و رئيس جمهور منتخب هم رئيس جمهور همه است نه يک گروه خاص و البته بايد در مسير راي مردم حرکت نمايد.
به ياد آوريم که رحيمي معاون اول احمدي نژاد که مورد حمايت همين حضرات بود به وضوح در نامه اي به رئيس دستگاه قضا نمونه اي از حرامخواري در مورد پولهاي کثيف و انتخابات مجلس اصولگرايان و مسئولان وقت دستگاه قضايي را نشان داد ”… . فردي که بخشي از کمک مردمي جهت برگزاري انتخابات مجلس هشتم را تقبل نمود و بنده به واسطه آن متهم و محاکمه شدم توسط تني چند از مسئولان وقت دستگاه قضائي و برخي نمايندگان مجلس به اينجانب معرفي گرديد که شواهد و مستندات آن به دادگاه ارائه شده است. بنده نيز پس از استعلام از دستگاه هاي نظارتي و دريافت پاسخ مثبت، ايشان را پذيرفتم… . مبالغ مزبور براي کمک به داوطلبان نمايندگي در مجلس هشتم بود که فهرست اسامي آن ها به همراه شماره چک ها و مبالغ دريافتي موجود و نسخه اي از آن به دادگاه محترم تسليم شده است. کمک گيرندگان نيز صرفا توسط اين جانب و برخي از فعالان و مسئولان سياسي و شاخص کشور به شخص کمک کننده معرفي و چک مربوطه از ايشان دريافت کرده اند و ريالي از وجه مورد بحث در امر ديگري به جز تبليغات مجلس هشتم مصرف نشده است… .“ يا آقاي مرتضوي، قاضي معروف و رئيس تحميلي تامين اجتماعي آن زمان نحوست، اعتراف کرد که صد و پنجاه نفر از نمايندگان مجلس هشتم در دوره نمايندگي مبالغي از تامين اجتماعي دريافت کرده اند. يا ماجراي قاليباف که آقاي جهانگيري در مناظره ها تا حدودي سر بسته افشا کرد و نمونه هاي بسياري که برخي هنوز اعلام نشده است.
“مطابق محاسبه بانک مرکزي در دولت قبل فقط يکصد و بيست چهار ميليارد دلار هزينه‌هاي فاقد سند وجود دارد. با اين پول‌ها همه کار مي‌توان کرد. همين الآن دار و دسته دولت سابق به افراد مي‌گويند براي مجلس نامزد شوند تا خرج تبليغاتتان را بدهند.
به جاي اينکه يارانه‌ها را به کارخانه‌ها بدهند٬ به مردم دادند. چرا؟ چون دنبال رأي مردم بودند، کاري به کار اشتغال و رشد نداشتند؛ به همين خاطر همه آمارها و شاخص‌هاي اصلي منفي شد آن هم در شرايطي که دولت هفتصد ميليارد دلار درآمد نفتي داشت. اين پولها کجا رفت؟ ”(حجاريان)
با اين اوصاف و اسناد چه رويي داريد که از راي حلال خود مي گوئيد؟ آن همه دزدي و اختلاس و ارتشاء و پول کثيفي که خرج انتخابات کرديد و افشا شده است را چگونه انکار مي کنيد؟ مگر آنکه از دين گريزان شده باشيد و به داوري روز جزا اعتقادي نداشته باشيد که چنين داوري مي کنيد. ! حضرات جمنا که از راي حلال و راي مومنانه دم مي‌زنيد چه کساني حرامخواري کرده‌اند؟ سکوت شما و رسانه‌هايتان در برابر فساد هشت ساله دولت به اصطلاح پاکدستتان که به قول آقاي حجاريان ”دولت معجزه هزاره سوم هم حيف کرد و هم ميل و نمي‌دانم حيفش بيشتر بود يا ميلش، اين به عهده کارشناسان اقتصادي است که ميزان حيف و ميل را معلوم کنند.“جايي براي ادعاي حلال بودن امروزتان نگذاشته و سکوت و مماشات در برابر اين جريان دزد و فاسد و منحرف که اکثريت آنها در ستاد انتخاباتي اتان حضور داشتند و کانديدايتان که مسئوليت قضايي در آن زمان داشت هم کاري نکرد، لااقل عاقل باشيد و اين لجن زار متعفن را به هم نزنيد که بوي گند آبش ملت را آزار مي‌دهد و اين سخن ناشايستي که از راي حلال بر زبان داريد و از ايمان خود مي‌گوئيد مردم را آزار مي‌دهد و خود بهتر مي‌دانيد که در اين گفتار و با آن کردار سابق که از شما سراغ داريم صادق نيستيد که نه آدرسي از راي حلال و نه نشاني از پاکدستي در شما نيست