۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

بيانيه جمعي از زندانيان سياسي زندان گوهردشت تحريم نمايش مسخره انتخابات قلابي رژيم

ايران خبر ۲۶/۲/۹۶ : « عليرغم مهندسي همه جانبه ولي فقيه و رسم انواع و اقسام خطوط قرمز و ممنوعه و تهديد و رد صلاحيت هاي افرادي که قبلا ثابت کرده بودند منافع شخصي شان هيچگونه وجاهتي براي رسام خطوط قرمز قائل نمي شوند.

همچنين مشخص کردند که تاراج و به يغما بردن اموال ميهن، ‌ آنچنان در وجود عوامل و جيره خواران رژيم ريشه دوانده که برگزيده ترين نفرات حکومت نيز براي سهيم نمودن در خوان به يغما برده شده به ريش ولي فقيه پوشالي و رو به اضمحلال خنديدند و هر کدام گوشه اي از فساد نهادينه و سيستماتيک رژيم را که مربوط به جناح هاي ديگر بود، ‌ رو کردند و مانند مناظره هاي دو دوره قبل آنچه در نهايت آشکار و يا هويدا گرديد اين بود که شرط اساسي براي شرکت داشتن در آن (‌ نه 4٪‌بلکه کمتر از 2٪ ) افرادي که به انحااء‌ مختلف در قدرت دستي دارند، ‌ اين است که علاوه بر اينکه در مسابقه فساد و چپاول و قدرت با ديگر افراد شرکت کنند، ‌ بلکه بدون وقفه در سرکوب و شکنجه و اعدام هر آنکس که به افشاي حريم فساد سردمداران ولايت و نيروي سرکوبگر آن يعني سپاه پاسداران جهل و جنايت و بسيج ضدمردمي مي پردازد، ‌ هيچگونه شک و شبهه اي به خود راه ندهند. حال که اين جانيان افشا شدن جنايت ها و دزدي هايشان نزد مردم را مخل امنيت خود مي دانند، ‌ بيش از پيش روشن مي گردد همانطور که در قانون اساسي ِ خود ِ رژيم ذکر گرديده نظر مردم در مقابل نظر ولي فقيه فاقد هرگونه ارزشي مي باشد. حال که هيچگونه تفاوتي بين آخوند رئيسي يعني مجري قتل عام سال 1367 و يا آخوند روحاني يعني سرکوب کننده قيام 18 تير 78 و قيام 88 و پاسدار قاليباف (‌که با رئيسي ائتلاف نموده) ‌ که نماينده بقول خودشان برادران قاچاقچي در بيش از 114 اسکله و گمرک و امثال فرودگاه پيام و.. وجود ندارد و از آنجائي که هر فردي با شرکت در نمايش انتخابات، ‌ با آلوده کردن دست خود به خون جوانان آگاه و پاکباز اين ميهن راه را براي کشتارهاي آتي و چپاول مملکت براي اين جنايتکاران هموار مي کند؛ما زندانيان سياسي- عقيدتي زندان گوهردشت کرج يکصدا و دست در دست ديگر اقشار ميهن در زنجير، ‌ با تحريم اين نمايش مسخره اعلام مي نمائيم، ما خواهان يک انتخابات آزاد زير نظر مراجع بين المللي براي رسيدن به يک جامعه آزاد و مبتني بر حاکميت و آزادي تمامي آحاد مردم، ‌ بدون هيچگونه تبعيض جنسيتي و قومي، ‌ ديني و.. مبتني بر اعلاميه جهاني حقوق بشر مي باشيم.
امضاٰ‌ٰء‌کنندگان: 1- رضا اکبري منفرد 2- ايرج حاتمي 3- لطيف حسني 4- خالد حرداني 5- امير دوربين قاضياني 6- شاهين ذوقي تبار 7- سعيد شيرزاد 8- حسن صادقي 9- محمد مهدي فراخي شانديز 10- ابوالقاسم فولادوند 11- ابراهيم فيروزي 12- احمد کريمي13- سعيد ماسوري  جمعي از زندانيان سياسي زندان گوهردشت ۲۶ارديبهشت ۱۳۹۶