۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۹, جمعه

مخالفان دولت ايران مي گويند که انتخابات يک دغلکاري و جوک بيش نيست


سايت فاکس نيوز ۲۷/۲/۹۶ : « نويسنده: بن ايوانسکي- انتخابات رياست جمهوري اين هفته در ايران موجب شده که فعالين گروههاي اپوزيسيون غيرقانوني، بگفته خودشان، در آنچه که آنها آن را يک انتخابات غيرعادلانه و غيردمکراتيک مي نامند، به خطر اندازند.
فعالين مزبور مي گويند مهم نيست چه کسي در رقابتهاي رياست جمهوري برنده شود، رهبر عالي ايران، علي خامنه اي، همچنان کنترل کشور را در دست خواهد داشت.
حميد د که يک مهندس مکانيک در تهران است به فاکس نيوز گفت، ”اسم آن را انتخابات گذاشتن يک جوک است. اين يک دغلکاري است و نه يک انتخابات ”.. گروه حميد يعني شوراي ملي مقاومت ايران فيلمهايي از اعضاي خود که در حال نصب پوسترهاي اعتراضي با تصوير رهبر اين شورا، مريم رجوي بر فراز پلها، پلهاي هوايي روي اتوبانها و ديوارها هستند را منتشر کرده است. وي گفت، ”آمريکاييان و اروپاييان نبايد اين را با انتخابات خودشان مقايسه کنند. در ايران هيچگونه دمکراسي وجود ندارد بلکه يک حکومت مذهبي بر سر کار است ”. حميد که به فاکس نيوز گفت در حال سازماندهي کارزاري در حمايت از رجوي است، تعدادي از پوسترهاي وي را بعنوان نشانه اي از مقابله جويي در برابر اين رژيم، نصب کرده است. دولت ايران شوراي ملي مقاومت ايران را غيرقانوني دانسته و آن را يک گروه تروريستي مي نامد اما رهبران آن در اثر آنچه که آنها آن را تبليغات رژيم مي نامند، متوقف نشده اند.. شوراي ملي مقاومت ايران مي گويد بسياري از حاميانش توسط اين رژيم دستگير، شکنجه و اعدام شده اند.
حميد گفت، ”وقتي با دوستانم صحبت مي کنم، به همديگر مي گوييم آنهايي که جانشان را فدا کردند از ما انتظار دارند مشعل آنها را برداشته و تا پيروزي حمل کنيم، و اين هم دقيقا همان کاري است که داريم مي کنيم ”.
در بيانيه اي به فاکس نيوز، رجوي انتخابات ايران را غيرمشروع و غيرعادلانه ناميد. او گفت، ”اين دغلکاري تلاشي براي کشيدن نقاب قرن 21 بر روي يک رژيم قرون وسطي يي است، رژيمي که همه دسته بندي هاي دروني آن از سياستهاي واحدي در سرکوب داخلي، صدور تروريسم به خارج، برنامه تسليحات اتمي و چپاول ثروت مردم ايران تبعيت مي کنند. رجوي اقدامات فعالين خود را تحسين کرد و گفت، ”بخاطر عشق سوزنده مردم ايران به دمکراسي و آمادگي آنها براي جنگيدن، سرنگوني اين ديکتاتوري مذهبي امکانپذير و در دسترس است ”. ... حميد د هوادار شوراي ملي مقاومت رجوي، از تهران به فاکس نيوز گفت که يک پيام ساده براي پرزيدنت ترامپ دارد. او گفت، ”هر کس که رييس جمهور بعدي اين رژيم شود، انتظار هيچ تغييري در تروريسم و کشتار نداشته باشيد. آيت الله ها در اين زمينه با هم هستند. آمريکا بايد در کنار مردم ايران که بخاطر آزادي ايستاده اند، بايستد ”