۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

مریم رجوی به ”مضحکه“ انتخابات در ایران حمله کرد؛ نیم میلیون رأی مال پاسداران انقلاب است











مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

سی.ان.ان عربی امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت در بخش عربی خود گفت: « مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، انتخابات ریاست‌جمهوری را که قرار است در 29 اردیبهشت برگزار شود ”مضحکه“ توصیف کرد و رژیم را به اختصاص دادن نیم میلیون رأی از پاسداران به همراه آرای صدها هزار تن از عناصر مخفی دیگر خود، برای دادن آرای خود به نامزدی که می‌خواهند، متهم کرد».

سی.ان.ان افزود:‌ این موضوع در سلسله توئیتهایی در حساب تویتر مریم رجوی آمده است و گفته است که: ”نمایش انتخابات برای توزیع قدرت بین جناحهای حاکم برنامه‌ریزی شده و از نظر مردم ایران مطلقاً مردود است... اگر شما ادعا می‌کنید که مضحکه روز 29 اردیبهشت، انتخابات است؛ پس اختصاص دادن نیم میلیون پاسدار و صدها هزار از عناصر مخفی را کنار بگذارید“

خانم رجوی گفت: ”به مردم ایران اجازه بدهید که آرای خود و تمایل خود را آزادانه ابراز کنند تا روشن شود که از ولایت فقیه چه چیزی باقی می‌ماند... اعتراف نامزدها به این‌که رژیم حاکم، رژیم طبقه برگزیده چهار درصدی است دلیل اصلی بحران و حالت انفجاری جامعه را فاش می‌کند... تمامیت رژیم با چنان خطری روبه‌رو است که خامنه‌ای مجبور شد یکی از جنایتکارترین و منفورترین وابستگان خود در خونریزی، یعنی رئیسی را در این نمایش عرضه بکند“.

خانم رجوی در ادامه گفت: ”پیش از این روحانی از روی فرصت‌طلبی گفته بود که رژیم در طول 38سال جز با اجرای حکم اعدام کار نکرده است اما او مطلقاً به قتل‌عام مجاهدین نزدیک نشد... نتیجه انتخابات هر چه که باشد از سوی ایرانیان و مقاومت مردم ایران باطل و مردود است... رژیم غرقه در بحران از آن به مراتب ضعیف‌تر خارج خواهد شد“.