۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

دكتر محمد ملكی: اين ناله هاي توي خيابان ها بزودي به خشم مردم مظلوم تبديل خواهد شد.





این ناله های تو خیابانها رو یواش یواش تبدیل به فریاد بكنه اونوقت دیگه نمی تونند جلویش رو بگیرند اونوقت باید سوراخ موش پیدا بكنند بروند تویش




تلویزیون دُرّ ۲۳/۸/۹۶ : « محمد ملكی: ...من میخواهم یك چیزی خطاب به این دوستان خارج از كشور بگم و اون این است كه به جای اینكه به فكر مردم باشند به فكر این مالباختگان باشند زندانیان باشند این حكم های دهسال و بیست سال و اینها باشند ... من به اینها توصیه میكنم به جای اینكارها بفكر مردم باشید به فكر این باشید كه الان در بیابانهای غرب كشور مردم چه میكشند؟ .. كه این ناله های تو خیابانها رو یواش یواش تبدیل به فریاد بكنه چون رساتر شود گر این ناله ها فریاد میگردد اونوقت دیگه نمی تونند جلویش رو بگیرند اونوقت باید سوراخ موش پیدا بكنند بروند تویش من متاسفم این طور صحبت میكنم برای اینكه اینقدر این فیلم هایی كه امروز نشون دادند من رو تكان داده و اذیت كرده كه كنترل خودم در دست خودم نیست و باز هم تكرار میكنم و باز هم تكرار میكنم و باز هم تكرار میكنم آقای خامنه ای شما شخصیت رهبری رو ندارید بیائید تا دیر نشده استعفای خودتون رو بنویسید و در یك جزوه و كتابی كه شما كه دست به قلم ات بد نیست بنویسید چه اشتباهاتی كردید تا دیگران این اشتباهات رو نكنند و راهی كه شما رفتید رو نروند ».