۱۳۹۶ آذر ۱, چهارشنبه

خزانه داری باند گسترده نیروی قدس سپاه پاسداران را نامگذاری کرد


سایت خزانه داری آمریکا ۲۹/۸/۹۶ : « شبکه ایرانی اسکناسهای تقلبی یمنی برای نیروی قدس سپاه پاسداران چاپ می کرد
خزانه داری آمریکا، 20 نوامبر2017 – واشینگتن – اداره کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا(OFAC) امروز یک شبکه اشخاص و نهادهای درگیر در یک طرح گسترده تولید اسکناسهای تقلبی برای کمک به نیروی قدسِ سپاه پاسداران(IRGC-QF) را نامگذاری کرده تا فعالیتهای بی ثبات کننده اش را حمایت مالی نماید.

این شبکه تدابیر فریبکارانه برای دور زدن محدودیتهای کنترل صادراتی اروپا را بکار می برده است و تجهیزاتی پیشرفته برای تولید اسکناسهای تقلبی بانک یمنی را بکار می گرفته است که بالقوه صدها میلیون دلار برای نیروی قدس سپاه پاسداران ارزش داشته است.
نیروی قدس سپاه پاسداران بدنبال دستور اجرایی تروریزم جهانی، شماره 13224 نامگذاری شده بود.
استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا گفت این توطئه سطوح عمیقی از فریبکاری را افشا می کند بدین ترتیب که نیروی قدس سپاه پاسداران علیه شرکتها در اروپا، دولتهای خلیج و بقیه جهان برای حمایت از فعالیتهای بی ثبات کننده اش بکار می گرفته است.
تولید اسکناسهای تقلبی به قلب نظام مالی بین المللی ضربه می زند و این واقعیت که عناصر دولت ایران در این سوء رفتار درگیر بوده اند، مطلقا غیرقابل قبول می باشد.
وی افزود چنین طرحی از جعل اسکناس، بر ملا کننده تهدیدهای جدی است که متوجه هر کسی میشود که با ایران معامله میکند. چرا که سپاه پاسداران به مخدوش کردن نقش خود در اقتصاد ایران ادامه داده و پشت نقابی از معاملات قانونی پنهان بوده تا اهداف بدخواهانه اش را به اجرا درآورد.
شرکت رضا حیدری و پردازش تصویر رایان
رضا حیدری امروز بخاطر اقدام برای یا از طرف نیروی قدس سپاه پاسداران و همچنین بخاطر کمک یا حمایت یا تامین مالی و مادی و یا تکنیکی برای یا بلحاظ مالی یا سایر خدمات به یا حمایت از قدس سپاه، نامگذاری می شود.
رضا حیدری امروز به این خاطر نام گذاری میشود که یا عامل مستقیم نیروی قدس سپاه پاسداران بوده یا از طرف نیروی قدس عمل کرده است. همچنین در رساندن کمک، حمایت یا تآمین مالی، مادی یا تکنیکی به نیروی قدس سپاه پاسداران دخالت داشته است. همچنین کمک مالی یا سایر خدمات چه به خود نیروی قدس و چه در حمایت از آن کرده است.
شرکت پردازش تصویر رایان (چاپ رایان) نیز امروز بخاطر این که توسط حیدری کنترل میشود نامگذاری شده است. این شرکت همچنین بخاطر اقدام، کمک، حمایت یا تامین مالی، مادی یا حمایت تکنیکی برای یا از طرف نیروی قدس سپاه پاسداران نامگذاری میشود. شرکت تصویر رایان همچنین بخاطر خدمات رسانی مالی یا سایر خدمات به یا در حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران، نیز لیست گذاری میشود.
حیدری در تهیه تجهیزات امن چاپ و مواد لازم برای نیروی قدس سپاه پاسداران در حمایت از جعل اسکناس این گروه نقشی کلیدی داشته است. حیدری بعنوان مدیر شرکت چاپ رایانِ مستقر در ایران کار کرده است و این شرکتی است که در جعل اسکناس ریال یمنی به ارزش معادل صدها میلیون دلار برای قدس سپاه در اواخر 2016 دست داشته است.
حیدری از شرکتهای پوششی برای مخدوش سازی کاربر نهایی، استفاده کرده و هنگام ارتباط با فروشندگان اروپایی تجهیزات و مواد تضمین دار چاپ، معاملات فریب را تسهیل می کرده است.
مرکز تجاری فورِنت تکنیک و چاپ
فورنِت تکنیک جی ام بی اچ(ForEnt Technik GmbH) امروز بخاطر تعلق به، یا اداره توسط حیدری نامگذاری می شود. در همینحال کمپانی تجارت چاپ جی.ام.بی.اچ(PTC) بخاطر اقدام برای یا از طرف حیدری نامگذاری شده است. علاوه بر این فورنت به واسطه کمک به، یا در حمایت و تامین مالی و حمایت تکنیکی به حیدری یا رساندن خدمات مالی و غیره به آن نامگذاری می شود.
حیدری از شرکت مستقر در آلمان فورِنت تکنیک جی.ام.بی.اچ و پی.تی.سی بعنوان شرکتهای پوششی استفاده کرد تا تولیدکنندگان اروپایی را فریب دهد و محدودیتهای تجاری را دور بزند و بتواند ماشینهای پیشرفته چاپ (اسکناس)، ماشینهای چاپ تضمین دار و مواد خام در حمایت از توانایی های جعل ارز توسط نیروی قدس سپاه پاسداران بدست آورد.
این مواد خام، کاغذ واترمارکی و جوهرهای ویژه از فروشندگان اروپایی را شامل می شده است. حیدری مدیر و تنها سهامدار شرکت فورِنت تکنیک جی.ام.بی.اچ می باشد.
محمود سیف و تجارت الماس مُبین
محمود سیف امروز بخاطر کمک، حمایت یا تامین مالی، مادی یا حمایت فنی یا سایر خدمات در حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران نامگذاری می شود. شرکت هولدینک مبین تجارت الماس امروز بخاطر اداره شدن توسط سیف، نامگذاری می شود.
سیف مدیر شرکت تجارت الماس مبین است که مادر کمپانی چاپ رایان می باشد. حیدری و سیف تهیه مواد خام و تجهیزاتی را هماهنگ می کردند که توانایی های جعل اسکناس قدس سپاه را تقویت می کرد.
سیف در پشتیبانی واردات مواد برای پروژه جعل اسکناس به داخل ایران دست داشت.
علاوه بر این، سیف قبلا در تهیه تسلیحات برای قدس سپاه دست داشته است. برای شناسایی اطلاعات این اشخاص و نهادها که امروز ثبت شدند در اینجا کلیک کنید