۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

محسنی اژه‌ای: عدم برخورد با احمدی‌نژاد حکمت دارد


سایت رادیو آلمان ۷/۹/۹۶ : « سخنگوی قوه قضائیه رئیس دولت های نهم و دهم را از کسانی معرفی کرده که "زبان شان هرز شده" و به دروغ گویی عادت کرده اند. احمدی نژاد بارها از سوی مسئولان ارشد قضائی به "توهین، افترا و نشر اکاذیب" متهم شده است.

حمید بقایی، معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم ۲۴ آبان ماه به جای حضور در دادگاه، همراه با دو نفر دیگر از همکاران و نزدیکان محمود احمدی نژاد، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی در حرم شاه عبدالعظیم بست نشست.
احمدی نژاد یارانش را هنگام رفتن به حرم عبدالعظیم بدرقه کرد و همان شب با حضور در جمع آنها در سخنرانی تندی به شدت بر رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضائی تاخت.
در حدود ده روزی که از این ماجرا می گذرد احمدی نژاد و یارانش در بیانیه ها و سخنرانی هایی که در جمع حامیان اندک خود داشته اند اتهامات علیه قوه قضائیه را تکرار کرده اند و مسئولان قضائی بارها این سخنان را "مجرمانه" خوانده اند.
با این همه تا کنون مماشات قوه قضائیه با کسی که، به رغم برخی نافرمانی ها، همواره مورد حمایت رهبر جمهوری اسلامی علی خامنه ای بوده، همچنان ادامه دارد.
غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری سه شنبه هفتم آذر ماه، مانند دیگر مسئولان قضائی احمدی نژاد را متهم کرده که در یک مصاحبه ۴۰ دقیقه ای "ده ها دروغ، توهین و خلاف واقع" گفته است.
احمدی نژاد "هرز زبان و دروغ گو"
به گزارش خبرگزاری ایسنا معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به انتقادهای اخیر احمدی نژاد گفت: گویا برخی افراد زبان شان به خلاف و دروغ گویی و خلاف واقع گفتن عادت کرده، زبان شان هرز شده، برخی گویی خودشان را بالاتر از قانون و هر فرد دیگری می دانند. یک خودبینی و یک نخوت دارند که هر چه به زبان شان می رسد فکر می کنند که حق مطلق است...».