۱۳۹۶ آذر ۵, یکشنبه

مقاومت ایران : دولت روحانی از زلزله برای چپاول دارائی های مردم سوء استفاده می‌كند


العرب الیوم (مصر)۴/۹/۹۶ : « دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران گفت كه ” فاجعه زلزله یك بار دیگر این حقیقت را به اثبات رساند كه خامنه ای و روحانی و سپاه پاسداران و همه باندها و دستجات رژیم بزرگترین دزدان تاریخ ایران هستند و در چپاول و غارت اموال مردم ایران همدست می باشند“.


این دبیرخانه كه مقر آن در پاریس است روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای افزود: وزیر امور اقتصادی و دارایی روحانی تاکنون حدود ۱۳۹میلیون دلار برای كمك به زلزله زدگان پرداخته است. كه بیش از ۵۳ درصد آن بصورت اضطراری به سپاه پاسداران پرداخت شده است و ۴۷درصد بقیه بین خزانه معین استانهای كرمانشاه و ایلام، ارتش، وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر، اورژانس كشور و اورژانس تهران و دیگر ارگانهای حكومتی تقسیم شده است.
در این بیانیه تاكید شده است كه دولت روحانی حدود ۲۵۷میلیون دلار به ”بنیاد مسكن انقلاب اسلامی“ وابسته به دفتر خامنه ای پرداخته است و این موسسه بازسازی مناطق زلزله زده را به قرارگاه موسوم به ”خاتم الانبیا“ی سپاه پاسداران واگذار كرده است .
در این بیانیه خاطر نشان شده است كه دزدی اموال مردم توسط دولت روحانی موجب شده است كه بعضی از مردم به خاطر عدم اعتماد به دولت، كمكهای خود را مستقیما به زلزله زدگان برسانند و ”زلزله بی اعتمادی ویرانگرتر از زلزله اخیر خواهد بود“».