۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

واكنش به زلزله نشانگر عدم محبوبیت رژیم در ایران است


سایت هافینکتون پست ۲۹/۸/۹۶ : « یک نفر كه ده نفر از اعضای خانوداه خود را در زلزله اخیر در سرپل ذهاب از دست داده است در یك تماس تلفنی به خبرگزاری رویتر گفت ” ما گرسنه هستیم، ما سردمان است، ما بی خانمان هستیم، ما در این جهان تنها هستیم،”.
- بعد از گذشت یك هفته از یك زلزله مهیب در غرب ایران ، جمهوری اسلامی ایران مجدد مردم ایران را در آخرین اولویت خود قرار داده است.




 - شاهدان عینی میگویند آمار تلفات نزدیك به 3000 كشته میباشد. - چندین روز بعد از زلزله 7.3 ریشتری در استان كرمانشاه گزارشات مستمر نشانگر بی كفایتی و بی عملی مقامات ایران است. - روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش كرد عایشه كریمی 60 ساله در حالیكه در وسط خرابه های خانه های خود ایستاده بود گفت ” هیچ نهاد دولتی كمك نمیكند. مردم در حال كمك به مردم هستند.”. - بازماندگان زلزله در حالیكه رمقی برایشان نمانده و در سرمای زیر صفر قرار دارند چندین روز بعد از زلزله با كمك اندك و گاها بدون هیچ كمكی از جانب دولت خواهان غذا و سرپناه هستند. - خبرگزاری فرانسه از ده كیلومتری شمال سرپل ذهاب گزارش كرد عمده كمكهای توزیع شده به زلزله زدگان در روز چهارشنبه از جانب مردم یا موسسات خصوصی بوده است. - نیروهای سركوبگر رژیم ایران از رسیدن كمكها به سرپل ذهاب جلوگیری كرده و كمكهای مردمی در كامیونها و خودروها را مصادره كرده اند. - همزمان نیروهای رژیم جمهوری اسلامی اقلام مصادره شده از كمكهای مردمی از قبیل آب، چادرها و مواد غذایی را برای بهره برداری خود به فروش میرسانند. - رژیم جمهوری اسلامی امنیت رژیم را بالاتر از رفاه مردم ایران قرار میدهد. - مقامات ایرانی عمده وقت خود را صرف ارعاب و كشتار مردم در ایران میكنند در حالیكه دارائیهای مردم ایران را برای پرداخت برای توطئه های منطقه یی و گروهای مزدور ایران در دیگر كشورها كه نامگذاری تروریستی شده ا ند در اختیار سپاه پاسداران قرار میدهد. - وضعیت وخیم در غرب ایران نشانه دیگری از عدم اهمیت مردم ایران برای رژیم میباشد. این وضعیت همچنین به جامعه بین المللی نشان میدهد كه مردم ایران عمیقا از رژیم ایران منزجر بوده و اعتمادی به آن ندارند