۱۳۹۶ آبان ۱۷, چهارشنبه

اعتراف یک عضو مجلس ارتجاع: تصادفات جاده‌یی بیش از جنگ قربانی می‌گیرد


محمد رضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ارتجاع اعتراف کرد تصادفات جاده‌یی به‌علت ایمن نبودن جاده‌ها، عدم رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان و هم‌چنین استاندارد نبودن خودروها بیش از جنگ قربانی می‌گیرد.



وی که روز چهارشنبه 17آبان با خبرگزاری موسوم به خانه ملت مصاحبه می‌کرد گفت: سالانه بیش از 16هزار نفر در تصادفات جاده‌یی جان خود را از دست می‌دهند، که اگر اقدامات بازدارنده صورت نگیرد این میزان سال به سال افزایش می‌یابد.

وی هم‌چنین اعتراف کرد: میزان تصادفات جاده‌یی در ایران بیش از بسیاری از کشورهای منطقه است از این رو باید برای کاهش هر چه سریعتر آن اقدامات لازم انجام شود.

رضایی هم‌چنین با اشاره به تصادف اخیر یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران_ گنبد در گردنه دو گل محور سوادکوه و انحراف اتوبوس به گاردریل و مرگ بیش از 15نفر از سرنشینان این اتوبوس، افزود: این موضوع نیز در دست بررسی است و از مسئولان مربوطه هم‌چون پلیس راهور خواسته شده تمامی مستندات خود را در غالب گزارشی به کمیسیون عمران مجلس ارائه دهند.

مرگ 6عضو یک خانواده در برخورد سواری با کامیون
سرکرده رژیم در پلیس راه چهارمحال و بختیاری، از کشته شدن شش عضو یک خانواده در روز سه‌شنبه در تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی پژو در شهرستان لردگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی خراسان، رحمت ا... نجفی به ایرنا گفت: این حادثه حوالی روستای «کهیان» از توابع شهرستان لردگان رخ داد که در این حادثه سه زن، دو کودک و یک مرد کشته شدند.