۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

معاون سابق وزارت کشور رژیم: وعده‌هایی که داده می‌شود، غیرواقعی و چیزی جز عوام‌فریبی نیست

مرتضی مبلغ معاون سابق وزارت کشور و از عوامل باند روحانی درباره شعبده مناظره روز جمعه توصیه کرد شعارهای توخالی باند رقیب را افشا کند.




وی که با روزنامه حکومتی شرق مصاحبه می‌کرد گفت: «متأسفانه رقبای اصول‌گرا با یک روش‌های تجربه‌شده، سوخته و بسیار مخرب برای کشور و نظام وارد عرصه شده‌اند و آن وعده‌ها توخالی، پوپولیستی و عوام‌فریبانه است. یک بار در این کشور تجربه شد که تزریق پول چه فاجعه‌ای به وجود می‌آورد و چه مصیبتهایی به‌خصوص برای همان اشخاص ضعیف که مخاطبان اصلی این کاندیداها هستند ایجاد می‌کند. این آقایان دوباره با همان روش‌ها و وعده و وعیدهای تزریق پول وارد عرصه شده‌ا‌ند؛ که بسیار برای کشور فاجعه‌بار است».

وی افزود:‌ «یکی از آقایان می‌گوید ما با یک میلیون تُن تولیدات پتروشیمی ٢٠٠ هزار شغل مستقیم و ٤٠٠ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می‌کنیم. به نظر من همین یک مورد کافی است که این فرد بی‌کفایتی و بی‌اطلاعی خود از واقعیتها را اثبات کند. این حرف‌های عجیب‌وغریب و غیرواقعی چیزی جز عوام‌فریبی نیست. اگر کسی دلش برای دردمندان و نظام بسوزد به خودش اجازه نمی‌دهد که این‌گونه آنها را فریب دهد. خیلی از مسائل باید برای مردم روشن شود. باید فجایع شعارهای توخالی و غیرواقع‌گرایانه و از همه مهم‌تر پول‌ دادن به مردم برای همه بازگو شود».