۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

نمايش انتخابات آيين تقسيم قدرت ميان باندهاي حاكم است و از نظر مردم به طور مطلق مردود است

رژيم بحران زده آخوندي از اين انتخابات ضعيف تر و شكننده تر بيرون مي آيد
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران26/2/96 : « در آستانه انتخابات قلابي رژيم آخوندي، خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت، با اشاره به‌آماده‌باش فوق‌العاده نيروهاي سركوبگر براي جلوگيري از انفجار اعتراضها و قيامهاي مردمي، خطاب به‌ ولي فقيه و رئيس جمهور ارتجاع و ساير همدستان آنها گفت‌:‌


اگر مدعي هستيد که شعبده روز 29 ارديبهشت يک انتخابات است،‌ از اختصاص دادن نيم ميليون پاسدار و مأمور انتظامي و صدها هزار مزدور لباس شخصي و ارگانهاي سركوبگر رنگ و وارنگ دست برداريد و اجازه بدهيد مردم ايران با حضور در خيابانها آزادانه رأي و تمايل واقعي خود را ابراز کنند تا معلوم شود چه چيزي از ولايت فقيه باقي مي‌ماند. وي افزود:‌ اعتراف کانديداهاي دست‌چين شده که رژيم حاکم يک رژيم 4 درصدي است، هم ماهيت اين به‌اصطلاح انتخابات و هم علت اصلي بحران زدگي رژيم را، که نارضايتي انفجاري جامعه است، برملا مي‌کند. اگر رژيم حاکم سراپا در خطر نبود، خامنه‌اي ناچار نمي‌شد يکي از سفاکترين و منفورترين جانيان تحت فرمان خود يعني رئيسي جلاد را به‌ صحنه اين نمايش بياورد.
با اين حال درست در شرايطي که انزجار عمومي از خامنه‌اي به‌خصوص به‌دليل حمايت تمام عيار او از رئيسي عضو هيأت مرگ در قتل‌عام زندانيان سياسي در سال 67 بالا گرفته بود، روحاني در سخنراني به اصطلاح انتخاباتي خود در تبريز در روز 25 ارديبخشت با صداي بلند تأکيد کرد حاضر است دهها بار ‌دست ولي فقيه ارتجاع را ببوسد. از اين پيشتر او از سر فرصت‌طلبي گفته بود که 38 سال است رژيم حاکم جز اعدام کاري نکرده است. با اين حال هرگز حاضر نشد به‌ بزرگترين و فاجعه‌بارترين پرونده اين اعدامها يعني قتل عام مجاهدين نزديک شود. همچنان که درباره اعدام جمعي 52 مجاهد خلق در اشرف در دهم شهريور 92 يا موشک‌باران ليبرتي با 24 شهيد در 7 آبان 94 به طور کامل سکوت کرد. در حالي که تمام اين کشتارها در زماني صورت گرفته که او رئيس جمهور بوده و رياست شوراي عالي امنيت يعني نهاد تصميم‌گيرنده اين جنايتها را بر عهده داشته است.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران تأکيد کرد که نمايش انتخابات پيش رو، مانند گذشته،‌ آيين تقسيم قدرت ميان باندهاي تشکيل دهنده استبداد ديني است و کمترين مشروعيتي ندارد و نتيجه آن هرچه باشد از نظر مردم و مقاومت ايران باطل و مردود است و در هر صورت رژيم بحران زده آخوندي از اين انتخابات ضعيف تر و شكننده تر بيرون مي آيد».