۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

اعتراف به نقش مستقیم آخوند روحانی در زندان و اعدام در رژیم ولایت‌فقیه







نه به شیاد و نه به جلاد

جمعیتی از شبه‌نظامیان مزدور و وابسته به سپاه در رژیم ولایت‌فقیه با عنوان ”فاطمیون ”که در کشتار مردم سوریه نقش زیادی دارند، طی بیانیه‌ای که امروز 26اردیبهشت96 صادر کرد، ضمن یادآوری به آخوند روحانی که شخص خودت از مسئولان قتل و کشتارها بوده‌ای، او را به‌شدت زیر ضرب برد و نوشت: «جناب رئیس‌جمهور آیا نمی‌دانید تطهیر (مجاهدین) و متهم کردن نظام مقدس جمهوری به زندان و اعدام افراد. بی‌گناه! در صورتی که خودتان در آن جریانها مسئولیت مستقیم داشته‌اید چه تبعاتی برای نظام و مردم ستمدیده ایران دارد؟ جناب آقای روحانی شاید شما به آخر خط رسیده باشید که اینگونه دست به انتحار سیاسی زدید و عملکرد گذشته خود را زیر سؤال بردید».

این گروه مزدور، نگرانی‌اش از انزوای رژیم و تاثیرات اجتماعی بحران درونی آن را این طور عنوان کرد: «شما می‌روید اما فردا حامیان دروغین حقوق‌بشر و سازمانهای بین‌المللی و... . همین صحبتهای شما را به‌عنوان اعتراف مقام ارشد نظام بهانه کرده و دهها بیانیه و قطعنامه و تحریم و... بر علیه ملت مظلوم ایران صادر می‌کنند و این مردم رنج کشیده‌اند که باید تاوان نابخردی و رقیب هراسی شما را بدهند».

در پایان بیانیه هم آخوند روحانی را به محاکمه توسط قضاییه رژیم تهدید کرد: «ملت فهیم ایران نمی‌تواند از کسی که سالها دبیر شورای امنیت ملی بوده این تخلفات آشکار و اتهامات بی‌پایه و اساس را بپذیرد. جامعه فاطمیون ضمن محکوم کردن این رفتارهای مزورانه و نابخردانه خواستار رسیدگی مراجع قضایی و امنیتی به موضوع است».