۱۳۹۶ آبان ۱۷, چهارشنبه

رئیس اتاق اصناف تهران: قاچاق کالا در اقتصاد ایران نهادینه شده است


خبرگزاری تسنیم(رژیم) ۱۶/۸/۹۶ : « رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با توجه به شرایطی که ما در تحریم های ظالمانه قرار داریم، شاهد تدبیر غلط در حوزه قاچاق کالا هستیم که این موضوع در اقتصاد ایران نهادینه و نفس بنگاه ها را به شماره انداخته است. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم
،




علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران در جریان بیستمین جلسه شورای شهر تهران که به منظور ارائه گزارش در خصوص مشکلات مربوط به اصناف شهر تهران که در صحن شورا حضور یافت، اظهار کرد: 2 میلیون و 185 بنگاه صنفی در بخش واحدهای تولیدی و توزیعی فعالیت می کنند. وی تصریح کرد: از این تعداد 550 هزار بنگاه صنفی بدون پروانه کسب ذیل مجموعه اصناف تهران فعالیت دارند. فاضلی بیان کرد: این مجموعه توانسته است 6 میلیون و 500 فرصت شغلی ایجاد کند که حدود 18 درصد از تولید ناخالصی ها را به خود اختصاص داده است. 24 میلیون ایرانی که 30 درصد از جامعه را تشکیل می دهند به نوعی با این بخش همکاری دارند.رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به شرایط نامناسب تولید بیان کرد: با بررسی های انجام شده شرایط تولید قبل از انقلاب به مراتب از شرایط فعلی بهتر بود...».
تذكر كوچك-
با وارد شدن سپاه پاسداران و موتلفه به بازار اقتصاد ايران، اكنون بيش از شصت وپنج درصد اقتصاد ايران در دست اين غارتگران است وبيش از هشتاد درصد توليدات وكارخانجات ايران تعطيل شده اند درمقابل توليدات، امروزتمام كالاها بطور قاچاق توسط اين غارتگران وجنايتكاران وارد بازار ابران ميشود. اما درمقابل، كولبران زحمتكش را بخاطر حمل وفروش يك گالن چند ليتري گازوييل، پاسداران و نيروهاي انتظامي با شليك مستقيم بي رحمانه ميكشند. نهادهاي بين المللي بارها اعلام كرده اند  كه اكثر قاچاق مواد مخدر بين المللي دست سپاه پاسداران و حزب الله وابسته به آن است، اما متاسفانه در حكومت آخوندي در ايران هر روز شاهد افرادي هستيم كه بخاطر چند صد گرم مواد مخدر اعدام ميشوند.