۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

نگرانی عضو مجلس ارتجاع از فوران خشم مردم علیه دزدی و فساد حکومتی






در جلسه مجلس ارتجاع، پورابراهیمی عضو مجلس رژیم نسبت به فوران خشم مردم علیه دزدی و فساد حکومتی ابراز نگرانی کرد و گفت:



تجمع غارتشدگان کاسپین - آرشیو

ابراهیمی: آقای دکتر من دارم صحبت می‌کنم، شاکی و متهم داره عوض میشه در نظام جمهوری اسلامی، ما می‌گیم امروز در وزارت رفاه یک وضعیت اسفباری است، 
و متأسفانه داراییهای این صندوق بواسطه ناکارآمدی مدیران، داره نفله میشه، داره از بین میره، امروز دیوان محاسبات، گزارش به ما داده که صورتهای مالی تا سال 92بیشتر تهیه نشده، این گزارش دیوان است.
نگذارین من بگم، اومدند به من اصرار کردند که از مجموعه اطلاعات بستگان اینها نگین. من نمی‌گم، من ورود نمی‌کنم. اگر روز وارد دونستم، صلاح دونستم، اون روز اطلاعات رو در صحن علنی و در جای دیگر خواهم گفت. امروز حرف ما اطلاعات تخصصی است، کشور میشه مگر در شرایط غیرشفاف اقتصادی اداره کرد. چرا امروز این وضعیت در کشور وجود داره؟ امروز مردم نگرانی شون از آمریکا نیست، نگرانی شون از تهاجم سعودی نیست، نگرانی مردم از فساد اقتصادی است، که امروز در بدنه نظام اجرایی، امروز نفوذ کرده.