۱۳۹۶ آبان ۱۱, پنجشنبه

وزارت نفت: مهار آتش سوزی رگ سفید، 60 روز زمان نیاز دارد:


سایت انتخاب(رژیم) ۹/۸/۹۶ : « وزیر نفت در حادثه دکل 95 شرکت ملی حفاری درباره برآورد زمانی مهار آتش سوزی گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نبود جاده های مناسب برای حمل تانکرهای آب و دیگر تجهیزات، پیش بینی ها حاکی از آن است مهار کامل این حادثه به 50 تا 60 روز زمان نیاز دارد. :

نماینده ویژه وزیر نفت در حادثه دکل 95 شرکت ملی حفاری درباره برآورد زمانی مهار آتش سوزی گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نبود جاده های مناسب برای حمل تانکرهای آب و دیگر تجهیزات، پیش بینی ها حاکی از آن است مهار کامل این حادثه به 50 تا 60 روز زمان نیاز دارد.
به گزارش شانا، محسن دلاویز، نماینده ویژه وزیر نفت در محل حادثه دکل 95 شرکت ملی حفاری با بیان این مطلب، از همه نهادها و دستگاه هایی که برای کمک در این حادثه اعلام آمادگی کردند قدردانی کرد و افزود: تجهیزات مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری برای مهار آتش سوزی مناسب و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
به گفته وی، میان همه آنان که در این شرایط در تلاش برای سامان دهی اوضاع و مهار آتش هستند، همدلی و همبستگی خاصی وجود دارد و با تقسیم وظایف، اقدامات مقتضی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
دلاویز تاکید کرد: کار سخت و پیچیده است، اما عزم همکاران صنعت نفت بر این سختی ها فائق می آید.
نماینده ویژه وزیر نفت در حادثه دکل 95 شرکت ملی حفاری درباره برآورد زمانی مهار آتش سوزی گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نبود جاده های مناسب برای حمل تانکرهای آب و دیگر تجهیزات، پیش بینی ها حاکی از آن است مهار کامل این حادثه به ٥٠ تا ٦٠ روز زمان نیاز دارد.
دلاویز عنوان کرد: هر دو روش مهار آتش از پایین با ایجاد چاه های انحرافی و مهار از بالا با ایجاد استخر آب برای جلوگیری از فوت وقت در دستور کار قرار گرفته است