۱۳۹۶ خرداد ۱۵, دوشنبه

ابومهدي مهندس تهديد كرد كه تا رياض به پيش خواهند رفت

تلويزيون اسکاي نيوز ۱۳/۳/۹۶ : « ابومهدي مهندس از رهبران حشد شعبي عراقي تهديد كرد كه تا رياض پيش خواهند رفت. المهندس طي بازديد ميداني اش در مرز بين عراق و سوريه به شبه نظاميان حوثي در يمن درود فرستاد.


ابومهدي مهندس: .. فردا و پس فردا وارد جنگ با داعش در مرز مي شويم و مرز را مي بنديم وخاكريز مي زنيم و مواضع ايجاد مي كنيم و داعش را هر جا كه باشد را دنبال مي كنيم.. ما تا رياض ادامه مي دهيم.
گزارش: پس اين طمع شبه نظاميان حشد شعبي است، در اين صحنه در مرز بين عراق و سوريه كه هيچ خبري از نيروهاي ارتش و پليس نيست، اين شبه نظاميان به موضع گيري خود ادامه مي دهند و شركاي واقعي شان براي محقق كردن طرح وبرنامه فرقه گرايانه شان را فاش مي كنند. شبه نظاميان عراقي طرفدار ايران فراموش نكرده است كه به همتاي خود كه تهران آنرا در يمن كاشته است اشاره كند.
ابومهدي مهندس: درود بر انصار الله، درود به حوثي ها، جوانان قهرمانمان
ادامه گزارش: پس با اين توصيفي كه كرد، رسيدن به مرز بين عراق با سوريه و نقطه طلاقي يك پيروزي است، اشاره اي به طرف هايي از شبه نظاميان ايراني است كه در آن طرف مرز منتظر آنها هستندوبدين صورت نقاب از چهره تروريزم برداشته مي شود. شبه نظاميان حشد شعبي از زبان فرمانده شان امروز با صراحت اعتراف مي كنند كه خواسته و طمع شان بسيار فراتر از جنگ با داعش است و مرزهاي عمليات نظامي شان وطرح هايشان از مرز كشورشان فراتر مي رود و محرك اصلي شان منافع مردم عراق نيست بلكه آن چيزي است كه آخوندهاي تهران براي آنها ديكته مي كنند