۱۳۹۶ تیر ۷, چهارشنبه

پاتک علی مطهری به خامنه‌ای و مداحش:‌ تخطئه برجام تخطئه کل نظام است

در ادامه جنگ و جدال باندهای داخلی رژیم بعد از فضاحت مراسم روز عید فطر در مصلای تهران و شعر یک مداح خامنه‌ای علیه روحانی و باندش، علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع نیز به صحنه آمد و با انتقاد از اشعار قرائت شده در مداحی، این اشعار را یک بیانیه سیاسی و غیرمتناسب با عید فطر توصیف کرد. مطهری با پیش کشیدن مسئولیت خود خامنه‌ای در امضای برجام گفت که «تخطئه برجام تخطئه کل نظام است».



مطهری در یادداشتی تحت عنوان «عید فطر یا روز عقده گشایی» نوشت:
در مراسم نماز عید فطر امسال با پدیده‌ای مواجه شدیم که تناسبی با این روز نداشت. اولاً برجام را به‌طور کلی تخطئه می‌کرد در حالی که توافق برجام تصمیم کل نظام و تخطئه آن تخطئه کل نظام است. نقاط قوت و نقاط ضعف آن نیز به کل نظام بر می‌گردد نه این‌که نقاط ضعف آن مربوط به آقای روحانی و آقای ظریف است و نقاط قوت آن مربوط به بخش دیگر نظام.

ثانیا در اشعار مذکور سخن از سیلی کوخ نشین به کاخ نشین رفته بود. این دید طبقاتی بیشتر با مارکسیسم سنخیت دارد تا با اسلام. آنچه در اسلام اصالت دارد ایمان و عمل صالح است، نه محرومیت و فقر...

رابعا در آن اشعار سند ۲۰۳۰ نسخه‌ای از غرب برای تعلیم و تربیت ما معرفی شد، در حالی که...

بیشتر بخوانید:‌
حمله مداح خامنه‌ای به حسن روحانی !
«ای نشسته صف اول نکنی خود را گم!»

روز دوشنبه 5تیر 96، در مراسم عید فطر، پیش از سخنرانی علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع، یکی از مداحان او با خواندن شعری حسن روحانی را مورد حمله قرار داد.
این مداح از جمله در حملات خود گفت:

این حکمرانی این مسئولیت برای تو

طعمه نیست امانتی است برعهده تو
ای نشسته صف اول نکنی خود را گم
پی اقدام تو هستند هنوز این مردم
چند روزی تو مقامی به امانت داری
منصبت را نکند طعمه خودپنداری
ما نه آنیم که آموختة غرب شویم
پی هر وسوسه‌یی سوختة غرب شویم
سیلی از کوخ نشین کاخ نشین خواهد خورد
و زمین‌خوار سر انجام زمین خواهد خورد
2030چیست؟ که تعلیم جهان از دل ماست
هان که جمهوری اسلامی ایران اینجاست
اگر از غرب رسد نسخه، خودش بیماری است
قرص خواب است ولی چاره ما بیداری است
باز تحریم جدیدی به سنا رفت که رفت
جسم برجام چو روحش به فنا رفت که رفت
ذوق بیهوده ز برجام خطا بود خطا
تکیه بر عهد عمو سام خطا بود خطا.
«ای نشسته صف اول نکنی خود را گم!» روز دوشنبه 5تیر 96، در مراسم عید فطر، پیش از سخنرانی علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع، یکی از مداحان او با خواندن شعری حسن روحانی را مورد حمله قرار داد.این مداح از جمله در حملات خود گفت:این حکمرانی این مسئولیت برای توطعمه نیست امانتی است برعهده توای نشسته صف اول نکنی خود را گمپی اقدام تو هستند هنوز این مردمچند روزی تو مقامی به امانت داریمنصبت را نکند طعمه خودپنداریما نه آنیم که آموختة غرب شویمپی هر وسوسه‌یی سوختة غرب شویمسیلی از کوخ نشین کاخ نشین خواهد خوردو زمین‌خوار سر انجام زمین خواهد خورد2030چیست؟ که تعلیم جهان از دل ماستهان که جمهوری اسلامی ایران اینجاستاگر از غرب رسد نسخه، خودش بیماری استقرص خواب است ولی چاره ما بیداری استباز تحریم جدیدی به سنا رفت که رفتجسم برجام چو روحش به فنا رفت که رفتذوق بیهوده ز برجام خطا بود خطاتکیه بر عهد عمو سام خطا بود خطا.
برای مطالعه بیشتر در مقالات سایت مجاهد در همین باره:‌

آتش به اختیار «تمیز!»