۱۳۹۶ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

جهان در كنار مقاومت ايران در برابر سركشي و طغيان ميايستد

روزنامه الرياض- عربستان ۲۹/۳/۹۶ : « رياض- ناصر سعيد - منشور مريم رجوي براي ايران آزاد و آباد
شركت كنندگان در گردهمايي سالانه مقاومت ايران كه در اوايل ژوئيه در پاريس برگزار خواهد شد، بر حمايت از خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران از سوي مقاومت و منشور (ده ماده‌اي) ايشان براي ايران آزاد و آباد پس از سرنگوني رژيم آخوندها متمرکز است


. وكيل عبدالمجيد محمد، مخالف ايراني گفت كه در اين گردهمآيي رخدادهاي يكساله مقاومت جمع زده مي شود و مسير يك سالي كه در پيش رو است مشخص مي گردد. سخنران اصلي اين گردهمآيي رجوي است. بدنبال آن مقامات و شخصيت هاي سياسي، حقوقي، فرهنگي، پارلماني و.. از كشورهاي مختلف از 5قاره سخنراني مي كنند. وي افزود كه اين شخصيتها بدون اينكه شناختي از يكديگر داشته باشند عموما با يك تم و با يك لحن نزديك بهم صحبت مي كنند. جوهر و فشرده صحبت همه سخنرانان حمايت از خانم مريم رجوي و منشور ده ماده اي ايشان براي ايران آزاد و آباد پس از سرنگوني رژيم آخوندها است.
گردهمآيي امسال مقاومت ايران در شرايطي بسيار متفاوت با سالهاي گذشته برگزار مي شود، جنبش دادخواهي شهدا و محاكمه عاملان كشتار 67 كه 30هزار زنداني سياسي قرباني كرد گسترش خواهد يافت. وي گفت كه اخيرا رسانه‌هاي حکومتي اعتراف مي‌کنند که اعدامهاي دهه 80 و بطور خاص قتل عام تابستان سال 1988، نه تنها در جامعه بلکه در درون خود رژيم نيز به يک موضوع جدي تبديل شده است. اين رسانه‌ها مي‌نويسند اين موضوع به دست دشمنان رژيم بهانه داده است تا از اعدامها به‌عنوان سابقه سياه و لکه ننگ حقوق‌بشري ياد کنند و با تخريب چهره خامنه‌اي در نهايت اصل و ريشه ايدئولوژي جمهوري اسلامي را هدف قرار دهند. اما؛ آنچه در رسانه‌ها منعكس مي شود بازتاب نگراني و وحشت ولي‌فقيه است و بسيار واضح و روشن است كه نگراني اصلي از جانب خامنه‌اي است. او بهتر از همه درک مي‌کند که رژيمش با چه تهديدي متوجه است.
اين مخالف ايراني خاطر نشان كرد كه گردهمآيي امسال معنا و مفهوم ديگري دارد. اين معنا را ولي فقيه رژيم تهران بسيار بهتر از ديگران فهم مي كند. چون او مي داند كه اين گردهمآيي يك رفراندوم بر عليه تماميت رژيم آخوندي است و هر نفري كه در اين تجمع سالانه حضور مي يابد هزار نفر در داخل ايران را نمايندگي مي كند كه نمي توانند اجتماع آزاد داشته باشند و خواسته هاي خود را فرياد كنند. وي تأكيد كرد كه گردهمآيي پاريس نه به تماميت رژيم ولايت فقيه و آري به سرنگوني آن است ».