۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

وحشت خامنه ای از اوجگیری جنبش دادخواهی و فراگير شدن شعار «نه جلاد نه شياد» در نمايش انتخابات

خامنه ای خشمگین از بالا گرفتن جنبش دادخواهی قتل عام 67 وكارزار سراسري مقاومت ايران كه نمایش انتخابات را با شعار «نه جلاد، نه شیاد، رأي من سرنگوني است» بر سر ولي فقيه ارتجاع آوار کرد، در مراسم سالگرد خميني دجال گفت: «اخیرا برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها دهه 60 را مورد تهاجم قرار می دهند. من توصیه می كنم و كسانی كه اهل فكر اند اهل تأمل اند راجع به دهه 60 قضاوت می كنند جای شهید و جلاد عوض نشود







دهه 60 ملت ایران مظلوم واقع شد تروریستها و مجاهدين و پشتیبانهای آنها وقدرتهایی كه آنها را به وجود آورده بودند و دائما در
آنها می دمیدند اینها با ملت ایران جفا كردند. بدی كردند. ملت ایران در موضع دفاع قرارگرفت».
مقصود خامنه اي از ملت ايران چيزي جز رژيم ضد بشري آخوندي نيست. دهه 60، دهه اعدام زندانيان سياسي در دسته هاي 200-300 نفری، دهه قتل عام 30 هزار زنداني سياسي، دهه كشيدن خون زندانيان سياسي، اعدام زنان باردار، دختران 13 ساله و مادران 70 ساله است.
خامنه ای در سخنراني اش بر سر قبر خميني بر آشفته از رسوایی شعبده انتخابات و برملا شدن تقلبات و رأي سازيهاي نجومي گفت: «دشمن در كمين است...رئيس جمهور امریکا به 40ميليون رأي ملت ايران در يك انتخابات آزاد ايراد مي گیرد. اينها... جمهوري اسلامي را به خاطر حقوق بشر تحريم مي كنند...اين قريب 42 ميليون رأي ملت،70 و چند درصد اين رأي به نظام اسلامي و اعتماد به نظام اسلامي بود». وي به مصداق روباه دزد و متقلب دم خودش را به شهادت گرفت و افزود: «خوشبختانه شوراي محترم نگهبان صحت انتخابات را اعلام کرد».
خامنه اي كه با پاسداران جنايتكار و با سلاحهاي صادراتي، سوريه و عراق و يمن و بحرين و .... را به خاك و خون كشيده است در حاليكه دجالانه براي كشتار مردم منطقه اشك تمساح مي ريخت، گفت: «حضور كشورهای بیگانه در سوریه بر خلاف اراده دولت سوریه و ملت سوریه است. هم در سوریه، هم در بحرین، هم در یمن، هم در همه جای دنیای اسلام دستهای دشمن، جنگهای نیابتی به راه می اندازند...راه حل این است كه با هم بنشینند صحبت كنند، گفتگو كنند، مذاكره كنند، دیگران دخالت نكنند، سلاح از بیرون به كشورها تزریق نشود». اين دروغهاي دجالگرانه در حاليست كه رهبران اپوزيسيون سوريه در روز شنبه 3 ژوئن در كنفرانسي در پاريس اعلام كردند كه شمار پاسداران و شبه نظاميان مزدورشان در سوريه به 90 هزار تن بالغ مي شود.
ولي فقيه رژيم آخوندي كه نمي توانست خوشحالي خود را از عمليات جنايتكارانه تروريستي عليه بيگناهان در اروپا و ديگر مناطق جهان پنهان كند، كشورهاي غربي را عامل ايجاد داعش معرفي كرد و گفت: «امروز داعش از محل ولادت خود یعنی از عراق و سوریه دارد رانده می شود به سراغ كشورهای دیگر می رود به سراغ افغانستان و پاكستان و حتی فیلیپن و كشورهای اروپایی و جاهای دیگر. این آتشی است كه خود آنها به دست خودشان افروخته اند و حالا دامنشان را این آتش گرفته است».
خامنه اي همچنين بار ديگر به اين حقيقت اذعان كرد كه رژيمش تنها در جنگ و بحران زنده است و گفت «چالش اگر با اعتماد به نفس باشد هزینه اش به مراتب كمتر از هزینه سازش است». او قبل از نمايش انتخابات همين حقيقت را به زبان ديگر گفته بود كه تغيير رفتار رژيم قطعا به تغيير رژيم منجر مي شود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15خرداد96 (5 ژوئن 2017)