۱۳۹۶ خرداد ۱۱, پنجشنبه

هلاكت پاسدار-سرتيپ نصیری، مشاور سليماني و ضرورت گذاشتن سپاه در ليستهاي تروريستي

اعتراف پاسداران به حضور در سومالي، نيجريه و افغانستان
هلاکت پاسدار سرتیپ شعبان نصیری مشاور پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس در موصل بار دیگر نقش ویرانگر رژيم آخوندي و مداخلات جنگ افروزانه آن را در عراق برملا می کند.




پاسدار شعبان نصیری كه به نوشته رسانه هاي رژيم در روز 5 خرداد در غرب موصل كشته شد از بالاترين و قديمي ترين سركردگان سپاه پاسداران بود كه از اولین روزهای به حاکمیت رسیدن آخوندها با شرکت در سرکوب مجاهدین خدمت به نظام ولایت فقیه را آغاز کرد و با شرکت در جنگ هشت ساله با عراق به سرعت مدارج ترقی را طی کرد. او از بنیانگذاران سپاه پاسداران در کرج، از سرکردگان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه فوق سری نصرت در دوران جنگ هشت ساله با عراق، رئیس ستاد نیروی تروریستی موسوم به سپاه بدر و مسئول آموزش و سازماندهی در نیروی تروریستی قدس بود. او پس از جنگ در سركوب مردم سيستان و بلوچستان نقش بسيار فعالي داشت.
خبرگزاري فارس متعلق به سپاه پاسداران در روز 7 خرداد نوشت که پاسدار نصیری «از سوریه و عراق تا سومالی و افغانستان و نیجریه و لبنان حضور داشت». خبرگزاري پاسداران مي افزايد: نصيري «از چهار، پنج سال قبل حدود دو، سه سال در سومالی مشغول فعالیت بود. حدود دو سال هم بود که در سوریه و عراق فعالیت می‌کرد. البته بیشتر در عراق مستقر بود».
همچنانكه مقاومت ايران همواره هشدار داده است، حضور پاسداران در عراق به بهانه جنگ با داعش بزرگترين خطر صلح و آرامش است و منطقه را در يك جنگ طولاني و خونين فرو مي برد. حضور گسترده پاسداران در دستگاههاي نظامي و امنیتی و سياسي و اقتصادي عراق و شعله ور کردن جنگهای فرقه یی در این کشور نشانگر اشغال پنهان این کشور توسط رژیم آخوندی است.
اعتراف سپاه پاسداران به حضور در بالاترين سطح در سومالي و نيجريه ابعاد مداخلات فاشيسم ديني حاكم بر ايران را برملا مي كند و ضرورت نامگذاري پاسداران در ليستهاي تروريستي و اخراج آنها از كشورهاي اسلامي و عربي را دوچندان مي كند. اين ضرورت صلح و آرامش در منطقه است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
11خرداد 1396 (اول ژوئن 2017)