۱۳۹۶ شهریور ۲۰, دوشنبه

ایران با بولدوزر روی قبرهای قتل عام ۱۹۸۸ ملاها را می پوشاند

سایت امریکن تینکر ۱۸/۶/۹۶ : « حسن محمودی- از زمان بنیانگذاری رژیم توسط آیت الله روح الله خمینی، رژیم ایران توانسته است قدرت مطلق خود را از طریق استفاده گسترده از شکنجه و اعدام شهروندانش حفظ کند. در حال حاضر آنها تلاش می کنند تا جنایات خود را مخفی کنند.


واقعیت زشت این است که هزاران نفر از ایرانیان به چوب های دار و اتاق های شکنجه با اتهامات پوچ و مهمل خصومت علیه خدا یا جاسوسی برای قدرت های خارجی فرستاده شدند. در دهه ۱۹۸۰، هزاران جوان تحصیلکرده ایرانی که به گروه های مخالف سمپاتی داشتند، توسط ملاها اعدام شدند. تنها در تابستان سال ۱۳۸۸ بر اساس فرمان خمینی، ۳۰ هزار از زندانیان سیاسی که اکثریت آنها اعضای یا طرفداران مجاهدین بودند (PMOI)اعدام شدند.
چهار دهه سرکوب وحشیانه توسط ملاها، مردم ایران را درمانده کرده است که اکنون به دنبال فرصتی برای نشان دادن نارضایتی خود از دولت هستند. رهبر عالی علی خامنه ای، رئیس جمهور حسن روحانی و دیگر مقامات ایران بیش از هر زمان دیگری از یک قیام عظیم دیگر می ترسند. بر اساس گزارش شورای ملی مقاومت ایران (NCRI)، سازمان عفو بین الملل در روز دوشنبه از مقامات رژیم ایران خواست تا به فوریت تخریب یک گور دسته جمعی در شهر جنوبی اهواز متوقف نماید...
حسن روحانی، رئیس جمهور رژیم ایران و بسیاری از چهره های اصلی او در کابینه، در تابستان سال ۱۹۸۸ دارای موقعیت با نفوذی بودند و بخوبی از قتل عام آگاه بودند. برخی از شرکت کنندگان برجسته در آن، در واقع وزیر دادگستری اولین دوره روحانی، مصطفی پورمحمدی، یکی از چهار عضو کمیته مرگ تهران بود.
ماه گذشته، پورمحمدی با علیرضا آوایی جایگزین شد. او نقش مشابهی در کمیته مرگ در استان خوزستان داشت، که همان استانی است که در آن یک گور دسته جمعی ویران شده است.
چند روز پس از جایگزینی، به دستور علی خامنه ای، پور محمدتی به عنوان مشاور رئیس دادگستری رژیم ایران صادق لاریجانی منصوب شد».