۱۳۹۶ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

اعتراضات مردمی علیه ستم و چپاول حکومتی در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی غارت شدگان کاسپین در برابر وزارت اقتصاد رژیم در تهران

به دنبال فراخوان قبلی صبح امروز یک شنبه ۱۲ شهریور؛ صدها تن از غارت شدگان مؤسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در برابر وزارت اقتصاد رژیم در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت شدگان بنرهای بزرگی با خود حمل می کنند که روی آنها نوشته شده:«جواب بانک مرکزی در مقابل تمام اسناد و مدارک برگه بی ارزشی است به اسم علی الحساب بدون درج مبلغ باقیمانده،
موسسات غیرمجاز در کمتر از یک ماه ادغام و مجاز می شوند؟
اعتصاب و راهپیمایی کارگران در اراک
روز یکشنبه ۱۲ شهریور کارگران محروم و زحمتکش کارخانه های هپکو و آذرآب در اراک در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق شان که ماهها است به آنها پرداخت نشده؛ اقدام به اعتصاب و راهپیمایی کردند.
کارگران در این راهپیمایی در خیابانهای اراک شعار می دادند زیربار ستم نمی کنیم                                                     تجمع اعتراضی، مالکین طرح ۵۵متری در اراک
روز یک‌شنبه ۱۲ شهریور؛ جمعی از مالکین طرح ۵۵ متری در اراک که بیش از ۱۵سال است اجازه ساخت به آنها داده نمی‌شود مقابل ساختمان شورای قلابی شهر اراک تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع کنندگان روی بنری نوشته بودند:«چرا حق شرعی و قانونی مالکین ساکنین ۵۵ متری را ۱۵سال سلب کرده‌اید با لغو طرح به این بی‌عدالتی پایان دهید».
تجمع اعتراضی غارت شدگان در سیرجان
صبح امروز یک شنبه ۱۲ شهریور ماه؛ جمعی از غارت شدگان موسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در سیرجان در برابر ساختمان این موسسه غارتگر تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان برگرداندن داراییهای به غارت رفته خود شدند.