۱۳۹۶ فروردین ۲۱, دوشنبه

تماس روحاني با ديكتاتور سوريه و حمايت از كشتار مردم اين كشور

وزير صنعت رژيم: خامنه اي به روحاني گفت حتمأ كانديدا شويد
حسن روحاني، رئیس جمهور رژيم آخوندي در تماس تلفني با بشار اسد ضمن تأكيد مجدد بر پشتيباني از ديكتاتور سوريه در كشتار مردم اين كشور، مدعي شد كه حمله شيميايي به ادلب «واهي و بدون سنديت» است و و قيحانه آن را به اپوزيسيون نسبت داد. وی گفت: «استفاده از سلاح شیمیایی ... برای این بود که صحنه افکار عمومی دنیا را از واقعیتها منحرف کنند و نباید اجازه داد تروریستها با بهره گیری از این تسلیحات، دیگران را متهم و بهانه اقدامات خلاف مقررات بین المللی را فراهم کنند»
(رسانه هاي حكومتي-20فروردين96). روحاني همان جنايتكاري است كه از 38 سال پيش سركوب و كشتار مردم ايران را به خود اپوزيسيون منتسب مي كرد و فریفتن جامعه جهاني بر سر پروژه هاي اتمي را از افتخارات خود می داند.
در يك تحول ديگر، محمد رضا نعمت زاده وزير صنعت و معدن روحاني، در روز 19 فروردين در مصاحبه با سايت آفتاب نيوز وابسته به باند روحاني گفت: «روحاني روزی در دولت گفت با آقا (خامنه اي) مطرح کردم که مصلحت چیست؟ بیایم یا نیایم؟ که ایشان تأکید داشتند حتماً باید باشید و کاندیدا شوید. یقین دارم آقا اگر ‌مثلا می‌گفت نیا، صلاح نیست، ایشان صریح می‌پذیرفت و بدون اذن آقا در مسایل کلان تصمیم نمی‌گیرد». نعمت زاده ضمن تأكيد بر تبعيت مطلق روحاني از خامنه اي در مسایل مختلف مانند مذاكرات اتمي گفت: روحانی از سال ۴۲، شاگرد و مرید و تابع خميني بود و بعد هم هر کجا مسئولیت داشت با نظر خامنه اي بوده است.
ماه گذشته نيز محمود صادقي نماينده مجلس رژیم به نقل از روحاني در نشستي با گروهي از نمايندگان مجلس گفت او براي شركت در انتخابات 1392 از خامنه اي سؤال كرده و خامنه اي پاسخ داده است : «با شما هیچ مشکلی نداشته و ندارم. با هم می‌توانیم کار کنیم». صادقی به نقل از روحاني افزود: «خامنه اي بر رفاقت قدیمی خود با روحانی تأکید داشته‌ و نه‌تنها به او نظر منفی ندارد، بلکه نظر ایشان نسبت به روحانی مثبت است» (آرمان امروز- 22 اسفند 1395).
تماس روحاني رئیس جمهور جنايتكار ملايان با ديكتاتور سوريه و حمايت تمام عيار از اين جنايتكار جنگي و موافقت خامنه اي با كانديداتوري او مبين اين حقيقت است كه باندهاي مختلف نظام آخوندي نه تنها در سركوب و چپاول مردم ايران بلكه در صدور تروريسم و بنيادگرايي و در حمايت از اسد و قتل عام مردم سوريه هيچ تفاوتي با هم ندارند. آنها به خوبي مي دانند كه با سرنگوني اسد پايه هاي فاشيسم ديني حاكم بر ايران نيز به لرزه خواهد افتاد. چند هفته پيش خامنه اي اعتراف كرد كه اگر ما در سوريه نجنگيم در تهران و فارس و خراسان و اصفهان بايد بجنگيم (رسانه های حکومتی-16دي 1395).
اسد و سركردگان رژيمش همراه با خامنه اي و روحاني و سركردگان پاسداران كه عامل اصلي کشتار 500 هزار سوري و آواره شدن بيش از نيمي از جمعيت این كشور هستند، بايد به دست عدالت سپرده شوند. آنها از بسياري از كساني كه در نورنبرگ محاكمه شدند، جنايتكارترند.
مقاومت ايران در روز 18 فروردين طی اطلاعيه یی اعلام كرد: آخوند روحاني به اطرافيانش گفته بود در ديدار با خامنه اي موافقت او را براي كانديداتوري خودش گرفته است. اين اطلاعيه همچنين تأكيد مي كند سردژخيم ابراهيم رئیسي، نيز پس از موافقت خامنه اي كانديداتوري خود را براي نمايش انتخابات اعلام و علني كرد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
21 فروردين 1396(10 آوريل2017)