۱۳۹۶ فروردین ۲۳, چهارشنبه

الشرق‌الأوسط: نابودی داعش با خلع ید از تمامیت رژیم ایران شروع می‌شود


قاسم سلیمانی ودخالتهای رژیم ایران در  منطقه
روزنامه الشرق‌الأوسط در مقاله‌یی که در روز دوشنبه 21فروردین 96 منتشر کرد با اشاره به نقش مخرب رژیم آخوندی در منطقه نوشت: ”اساساً نمی‌توان بر هیچ سازمان تروریستی که در کشورهای عربی زمینه داشته باشد مانند داعش در سوریه و عراق و القاعده در یمن و رژیم بشار اسد که هیچ ابایی از بکارگیری سلاح شیمیایی برای کشتن کودکان ندارد چیره شد، مگر با خلع ید از رژیم ایران که تمامی این سازمانهای وحشی را رشد و نمو و پرورش داده و حمایت کرده است“.



این مقاله در ادامه با اشاره به وضعیت نگران‌کننده منطقه به‌خاطر نفوذ ویرانگر رژیم آخوندی و ایادی آن می‌نویسد: ”رژیم ایران با همین ایادی‌اش به‌صورت مستقیم تبدیل به تهدیدی برای امنیت خلیج‌فارس و دریای مدیترانه و دریای سرخ و باب‌المندب و تنگه هرمز و امنیت بحرین و عربستان سعودی و کویت شده است. و همین رژیم ایران است که شبه‌نظامیان تروریست را در عراق آموزش می‌دهد و سلاحها و مواد منفجره نظامی که در بحرین و عربستان سعودی کشف می‌شود از طریق عراق به‌طور پیچیده‌ای ارسال می‌گردد. بنابراین بایستی سرانگشتان تروریزم و نفوذ رژیم ایران در منطقه یعنی در سوریه و عراق را قطع نمود.
پس چنان‌چه آمریکا و انگلستان در تمایل خودشان جهت از بین بردن تروریزم صادق هستند و قانع می‌باشند که خود رژیم ایران حامی اساسی تروریزم است و اینکه کنترل این رژیم و متوقف کردن عربده‌کشی‌هایش در منطقه اولین راه مبارزه با تروریزم است، بنابراین بایستی کنترل رژیم ایران نه از داخل بلکه از لبنان و عراق و سوریه شروع شود“.
الشرق‌الأوسط در پایان مقاله خود با تأکید بر این‌که پدر خوانده و عامل اصلی داعش و تمامی سازمانهای تروریستی منطقه رژیم آخوندی است، ادامه می‌دهد ”اگر چه ما بر این باوریم که رژیم ایران اساساً هیچ تمایلی برای نابودی داعش ندارد، چرا که این به‌معنی خالی شدن دستش از بهانه است و بمثابه نفی میخ طویله ملا نصرالدین می‌باشد که ادعا می‌کند حضورش در منطقه به‌خاطر داعش است و وقتی که بر آن چیره شدند طبعاً رژیم ایران هم بایستی به خانه‌اش باز گردد و این همان چیزی است که اصلاً نمی‌خواهد. یعنی مسأله مرغ و تخم مرغ می‌شود که مرغ اول به‌وجود آمده یا تخم مرغ...
خلاصه کلام اینکه، داعش هم‌چنان بهانه ایران جهت حفظ بقای خودش می‌باشد و هم‌چنان مزدوران ایران دست بالا را در عراق و سوریه و لبنان دارند و داعش هم خواهد ماند و نفوذ ایران نیز ادامه خواهد یافت و تروریزم هم در منطقه ما و بقیه جهان گسترش خواهد یافت هم‌چنانکه هم‌اکنون نیز همین‌طور است و نابودی داعش با خلع ید ازتمامیت رژیم ایران یا سازمانی که ایران آن را حمایت می‌کند شروع می‌شود“.