۱۳۹۶ اردیبهشت ۴, دوشنبه

بيانيه‌ حمايت زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند از اطلاعيه ارتش آزاديبخش ملي براي تحريم نمايش انتخابات

مقاومت 3/2/96 : « زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفي طي بيانيه‌يي از زندان گوهردشت کرج از اطلاعيه ارتش آزاديبخش ملي ايران به‌مناسبت تحريم نمايش انتخابات حمايت کرد. در اين بيانيه آمده است:




در حالي که چند روزي از مرحله اول نمايش انتخابات براي انتصاب رئيس دولت رژيم آخوندي با هجوم گله‌وار انواع و اقسام جلاد و شياد و هزارتير و سارق و دزد و دلقک مي‌گذرد، و ساعتهايي به پايان مرحله دوم نمايش اين سيرک مهوع باقي نمانده ذکر چند نکته مورد را لازم مي‌بينم.
هرچند صورت افراد شرکت‌کننده دراين سيرک آخوندي ظاهراً متفاوت مي‌باشند اما مخرج مشترک تمامي اين جانوران سرسپردگي تام وتمام به رژيم بنيادگرا و تروريستي ولايت‌فقيه و تأييد تمامي جنايات وفجايع 38ساله گذشته و ايام پيش رو مي‌باشد. جناياتي که درکاکل آنها اعدام هاي دهه60 و به‌خصوص قتل‌عام زندانيان مجاهد و مبارز در سال67 که به‌دستور خميني ملعون وبه‌دست رئيسي، پورمحمدي، نيري و... و بانظارت وتأييدات خامنه‌اي و رفسنجاني، خاتمي، موسوي،کروبي و روحاني و.. صورت گرفت، قراردارد.
زمانيکه به مخرج مشترک جنايتکاران و دلقک‌هاي شرکت‌کننده در اين نمايش نگاه مي‌اندازيم، نتيجه مي‌شود که اصول‌گرا، به‌اصطلاح اصلاح طلب، اعتدالي، دکانداران نهضت آزادي و فرصت‌طلباني به‌نام ملي مذهبي و... که با اعلام اعتقاد عملي و قلمي به ولايت پوسيده و درهم شکسته و قرون‌وسطايي خامنه‌اي هيچ تفاوتي با هم ندارند و ضمن اعلام رسمي هرکدامشان براي حفظ اين رژيم جنايتکار، فقط دعوي سهم خود از قدرت و دزدي و چپاول را دارند و عملاً براي رسيدن به اين سهم از هيچ‌گونه جنايتي رويگردان نمي‌باشند. اگر به صحبتهاي گراز وحشي «علم الهدي» دقت شود، آنجايي که گفت اگر 90 درصد مردم فردي را بخواهند که مخالف نظر خامنه‌يي جلاد باشد، نظر آن 90 درصد به اندازه کشک هم نمي‌ارزد.
و يا آنجائيکه که خامنه‌يي جنايتکار مي‌گويد براندازي نرم يعني محاربه و حکم محاربه نيز نزد خليفه بنيادگرايي مشخص است، روشن مي‌شود که نه تنها در اين رژيم فاکتوري به نام انتخابات وجود ندارد بلکه روشن مي‌شود که خامنه‌ايي به اين نتيجه رسيده است که بايد شدت سرکوب را در داخل به ماکزيمم برساند و براي ايجاد رعب و وحشت بيشتر است که به آخوند جلاد رئيسي متوسل شده است. ولي خامنه‌اي جنايتکار و زهر خورده خوب مي‌داند که پس از ايستادگي‌ اشرفيان قهرمان طي 14سال در مقابل وحشيانه‌ترين فشارهاي رژيم آخوندي با حمايت مماشاتگران بين‌المللي که منجر به شکست مماشاتگران و شکل گرفتن تغيير دوران گرديد و پس از هجرت بزرگ و سازمان‌يافته مجاهدان و رزمندگان ارتش آزاديبخش به آلباني و پيوستن خواهر مريم به آنان، کهکشانهايي مانند هزار اشرف و جنبش دادخواهي بابت قتل‌عام بيش از 30000 مجاهد و مبارز آن‌چنان در حال گسترش و فراگير شدن در سرتاسر ايران و جهان شده که نه جلاد و نه شياد و ديگر عمله و اکره‌هاي رژيم، براي آخوندهاي جنايتکار مثمرثمر نخواهد بود و تنها راه پيش روي تماميت رژيم جنايت پيشگان، سرنگوني است و نابودي.
به خامنه‌اي جنايتکار مي‌گوئيم محاربه با تو و رژيم منحوست کوچکترين افتخار و کمترين وظيفه ماست و تا قيام قيامت و تا سرنگوني اين رژيم ضدبشري از آن دست نخواهيم کشيد. زيرا که راه رستگاري ما و خلقمان و ميهنمان از مسير سرنگوني تو و رژيمت مي‌گذرد. و من هم مانند ديگر هموطنانم ضمن اعلام حمايت از فراخوان ارتش آزاديبخش به‌مناسبت تحريم نمايش انتخابات فرياد بر مي‌آورم:  مرگ بر اصل ولايت‌فقيه - درود بر رجوي
نه شياد نه جلاد -رأي من سرنگوني
زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند – زندان گوهردشت».