۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

فراخوان خانم مريم رجوي به کمک رساني مستقل به آسيب ديدگان فاجعه سيل در چهار استان کشور

آخوندهاي دزد و چپاولگر حاكم، مسئول مستقيم گسترش خسارتهاي جاني و مالي سيل هستند
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران 26/1/96 : « خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، ضمن تسليت به خانواده هاي كشته شدگان فاجعه سيل در چهار استان کشور براي مجروحان آرزوي بهبودي سريع نمود و عموم مردم ايران به ويژه جوانان دلير ايران را به امداد رساني مستقل به آسيب ديدگان اين واقعه فراخواند.


اين سيل که 17شهر در استانهاي آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي، کردستان و زنجان را فرا گرفته شمار زيادي كشته و مفقود بر جاي گذاشته است. با توجه به زير آب رفتن روستاي چنارعجب شير و غرق شدن شماري خودرو همراه با سرنشينان آن، ابعاد قربانيان بسيار بيشتر است. در حالي که اجساد کشته شدگان در سيل در معابر عمومي پراکنده است هيچ کمک دولتي وجود ندارد و مردم منطقه با دستهاي خالي به ياري آسيب ديدگان شتافته اند. رژيم ضد بشري آخوندي نه تنها در كمك رساني به سيل زدگان تعلل ميكند بلكه ازاطلاع رساني درمورد ابعاد اين فاجعه نيزخودداري ميكند. خانم رجوي گفت: مسئول گسترش خسارتهاي جاني ومادي اين سيل استبداد مذهبي حاکم بر ايران است.
آخوندروحاني درحالي که به خاطر پيش بيني بارندگي شديد سفر خود به اين منطقه را لغو کرد از دادن هشياري به مردم خودداري کرد وهيچ اقدامي به منظور مقابله با عواقب فاجعه بار سيل نکرد. فقدان رسيدگي به وضعيت خيابانها و مسيرها و رفع آبگرفتگي معابر، تخليه نکردن ساکنان خانه هاي سست حاشيه رودخانه ها از عواملي بودند که شمار قربانيان سيل را افزايش داده و موجب مسدود شدن مسيرها، تخريب زيرساختها، پلها و ازبين رفتن خانه ها وزمينهاي کشاورزي شده است. معاون استاندار آذربايجان شرقي با وقاحت تمام علت خسارتهاي وارده را ناشي از بي توجهي مردم دانسته است. سرمايه هاي مردم ايران به جاي آن که صرف ارتقاي سطح زندگي مردم و عمران وآبادي شهرها و روستاهاي محروم شود، توسط رژيم آخوندي مصروف پروژه هاي تسليحات کشتار جمعي وصدور تروريسم و افراطي گري مي شود يا چپاول شده وروانه حسابهاي بانکي سران رژيم آخوندي مي گردد».