۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

اريک شاون: سناتور مک کين اپوزيسيون ايران را تحسين مي کند

تلويزيون فاکس نيوز ۲۶/۱/۹۶ : « اريک شاون: سناتور مک کين اپوزيسيون ايران را تحسين مي کند رژيم ايران و برنامه اتمي آن، درکانون يک گردهمايي عظيم در آلباني بود که نشانه اي از يک نقطه عطف براي گروه اپوزيسيون اصلي ايران بود.



سناتور آريزونا جان مک کين در اين گردهمايي سخنراني کرد و آنانرا تحسين نمود. سناتور اول با مريم رجوي رهبر اين گروه ملاقات کرد که رهبرشوراي ملي مقاومت ايران است. سناتور اهداف آنان را تاييد کرد و تهران را بخاطر حمايت از تروريسم درخاورميانه سرزنش نمود و همچنين براي اعضاي گروه که توانسته بودند ساليان از پيگيرد در عراق بگريزند سخنراني کرد./ سناتورمک کين : من از شما بخاطر اينکه يک نمونه هستيد تشکر ميکنم، نمونه اي براي تمام جهان که نشان مي دهد هر آن کس که خواهان مبارزه و فدا براي آزادي است آنرا بدست خواهد آورد و شما نمونه اي براي همه کساني هستيد که در جهان براي اين مبارزه ميکنند .

مريم رجوي : ما بيش از هر زمان ديگري براي رسيدن به هدفمان نزديکتريم. مردم ايران مفتخرند که از حمايت مستمر شما در مبارزه شان براي آزادي برخوردارند.
اريک شاون: هرچند اين گروه مي گويد حدود 140 نفر ازنفراتشان در کمپهايي که براي ايمني آنها درعراق بر پا شده بود کشته شدند، تمامي 2600 پناهندگان به اروپا منتقل شده اند ولي تاکنون هيچکدام به آمريکا نيامده اند».