۱۳۹۶ اردیبهشت ۴, دوشنبه

رئیس ستاد نيروهاي مسلح آخوندها: حضور در سوريه و عراق سپر امنيتي رژيم است

پاسدار سرلشكر محمد باقري، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح رژيم آخوندي، بار ديگر اذعان كرد مداخلات جنايتكارانه و قتل عام مردم بي دفاع در سوريه و عراق سپر امنيتي رژيم آخوندي است. وي در پيامي به مناسبت سالروز تأسيس سپاه گفت: «پاسداران ....هم‌اینک با حمایت و همراهی با مقاومت اسلامی سوریه و عراق خود را «سپر امنیت» ملت ایران و بلکه امت اسلامی قرار داده‌اند».



پاسدار باقري تأکيد كرد «سپاه پاسداران... با هدایتهای» خامنه اي «قدرت «بازدارندگی» و توان دفاعی» رژيم آخوندي را «فراتر از جغرافیای ایران به رخ جهانیان کشیده» است. وي مي افزايد: همانطوركه خميني گفته بود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»(رسانه هاي رژيم آخوندي 3 ارديبهشت1396). مقصود خميني و خامنه اي و پاسدارانش از كشور چيزي جز فاشيسم ديني حاكم بر ايران نيست. پيش از اين خامنه اي گفته بود اگر جلوي دشمن را در سوريه نمي گرفتيم «بايد در تهران, فارس, خراسان و اصفهان جلوي آنها را مي‌گرفتيم» (رسانه هاي خبری رژيم- 16 دي 1395).
اعترافات آشكار بالاترين سركرده نيروهاي مسلح رژيم ايران به خوبي نشان مي دهد كه تا اين رژيم بر سر كار است، دخالتهايش در تمام منطقه از جمله سوريه و عراق ويمن و لبنان و بحرين ادامه خواهد داشت. چيزي كه ضرورت گذاشتن سپاه پاسداران در ليستهاي تروريستي و خلع يد از اين رژيم و پاسداران در منطقه را مضاعف مي كند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
3 ارديبهشت 1396(23 آوريل2017)