۱۳۹۶ فروردین ۲۴, پنجشنبه

فساد در دستگاه قضايي رژيم

تلويزيون العربيه ۲۳/۱/۹۶ : « محمود صادقي نماينده مجلس ايران در نشست مجلس، قوه قضائيه رامتهم کرد که از طريق گرفتن رشوه هاي ميليون دلاري قانون را نقض کرده است. اين اتهام به گزارشي مستند شده است که توسط قوه قضائيه صادر شده است.



گزارش:  در زماني که ايران براي انتخابات رياست جمهوري آماده مي شود که قرار است در 19ماه مه آينده برگزار گردد، محمود صادقي نماينده اصلاح طلب در نشست مجلس مسئولين قضايي را متهم کرد که از طريق گرفتن ميليون ها دلار بعنوان رشوه بصورت پاداشت مرتکب نقض آشکار قانون شده اند صادقي در طرح اين اتهامات به يک گزارش قضايي مستند کرده است که در رابطه با نقض خطر ناک قانون ارائه شده است بخصوص در نهادهايي که مدعي هستند با حقوق سرسام آور کارمندان دولتي مي جنگند.
اين گزارشي که اين نماينده مجلس ايران آنرا روي رسانه اجتماعي تيوتر گزاشته است کارمندان دستگاه قضايي را متهم مي کند که پاداشتي بيش از حقوقي گرفته است که به آنها پرداخت مي شود و خاطر نشان مي کند که حوالي 880ميليون دلار بعنوان پاداش مسئولين دستگاه قضايي هزينه شده است. لازم بذکر است که صادقي سال گذشته دستگير شده بود زيرا که از صادق لاريجاني رئيس قوه قضاييه که از محافظه کاران است خواسته بود که در باره خبر تاييد نشده اي که مي گويدکه او 63 حساب بانکي با انبوهي پول دارد پاسخ بدهد. در نشست مجلس صادقي بار ديگر لاريجاني را متهم کرد که با فساد گسترش يافته بخش خصوصي مقابله نمي کنند بخصوص حساب مديران دولتي که حقوق هنگفتي مي گيرند