۱۳۹۶ اردیبهشت ۸, جمعه

منتطري: خوب حالا در مجاهدين خلق در جريان مرصاد آمدند به ايران حمله کردن چه ربطي به اين مجاهدين داره که سالهاست در زندانند


اينترنت-يوتيوب ۶/۲/۹۶ : « ‫مصاحبه ديده نشده از آيت الله منتظري سال ۱۳۸۵‎
 -اعدامهاي 67
 [توضيح: اين کليپ حدود 34دقيقه است که قبلادر تاريخ 29آذر 93 منتشر کرده بود که قبلا متن آن منتشر شده است و امروز هم آن کليپ در يوتويوب گذاشته شد ه است که مصاحبه يک خبرنگار خارجي با منتظري در سال 85 مي باشد ]
 [صحنه اي ازتظاهرات500هزار نفري تهران- تصاويري ازخواهر مريم وبردار درقرارگاه حنيف]

منتظري: من يادمه که يکي از قضات که اهل پاکستان بود آمد تو همين اتاق، سابق من اين اتاق بودم آمد تو اين اتاق گفت که از طرف بعد از آني که جريان مرصاد گذشته بود امام نامه اي نوشتن که اين مجاهدين که در زندان ها هستند اينا رو خلاصه يه جوري با اکثريت آراء اطلاعات و قضات و دادستان، اعدام و اين خيلي چيز بدي است ناراحت کننده اون قاضي خيلي ناراحت بود از معنا اين سبب شد که من تعجبم کردم يادمه در همين اتاق من بودم وقتي که اينو به من گفتند من نمازم خوندم نهار خوردم و خيلي ناراحت بودم بعد با همين دامادم آقاي حاج سيد هادي هاشمي تلفني صحبت کردم گفت که حالا امام چيزي تصميم گرفته شما چيزي نگيد گفتم آخه اين نيست که ما هم بالاخره تو انقلاب سهيميم و اگه کار خلافي بشد به حساب ما هم گذاشته ميشه. همين جا تو همين اتاق من استخاره کردم با قرآن اين آيه اومد و هدوا الي الطيبه من القول و هدي الي صراط الحميد هدايت شدند به گفتار خوش و به راه خدا اين آيه از قرآن اومد من گفتم خوبه من فوري نامه نوشتم به ايشون بعنوان اعتراض و فرستادم تهران هم براي ايشون و هم براي شوراي قضايي بعدش حالا تو خاطرات دنبالش هست که خوب حالا در مجاهدين خلق در جريان مرصاد آمدند به ايران حمله کردن چه ربطي به اين مجاهدين داره که سالهاست در زندانند اين خيلي کار غلطيه لا تضر و واضرت.. .
اونا اومدن حمله کردن رو هر کار ميخوايد بکنيد اما ايني که تو زندان سه سال چهار سال محکوم شده ما يه دفعه بگيريم بگوييم تو در موضع هستي اونوقت اعدامش کنيم اين خيلي کار غلطيه نامه من هست بعدش باز نامه ي ديگه اي نوشته شد يه روزم قاضي القضات آقاي حسينعلي نيري و اشراقي دادستان اينا رو خواستم بهشون گفتم حالا که محرمه اقلا دست نگه داريد باز اينا بالاخره ادامه داشت دو سه تا نامه رد و بدل شد که اينا تو خاطرات هست بعد از اون از خاطرات ما آقايون خيلي اوقات اوقاتشون تلخه تا حالا چاپم نشده فقط تيراژ شده اما کتابهايي عليه خاطرات ما نوشتن که چاپ ميکنن اينم يکي از قضايا