۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

مک کين رهبري رجوي را ستود و تاکيد کرد ايران آزاد خواهد شد و ما در ميدان آزادي در تهران جمع خواهيم شد

سايت نيوزنو ۲۶/۱/۹۶ : «  [زيرنويس عکس] – ملاقات بين مک کين و مريم رجوي رئيس جمهور منتخب عنوان مقاله يي است که امروز 15 آوريل2017 در ئي. يو رپورتر ظاهر شد.




بنا به اين گزارش، روز گذشته سناتور جان مک کين (جمهوريخواه از آريزونا) رئيس کميته نيروهاي مسلح سنا در تيرانا در آلباني با مريم رجوي رئيس جمهور منتخب شوراي ملي مقاومت ايران (ان.سي.آر.آي) ملاقات کرد و آنها جديدترين وضعيت امور در ايران، دخالتهاي شرم آور رژيم آخوندي در منطقه خاورميانه و چشم اندازها براي آينده را مورد بحث قرار دادند. در اين گزارش آمده است: قبل از اين ديدار، سناتور مک کين از يکي از مراکز سازمان مجاهدين خلق ايران (پي.ام.او.آي/ ام.ئي.کي) در تيرانا بازديد بعمل آورد و با اعضاي پي.ام.او.آي که از کمپ ليبرتي در عراق جابجا شده اند ملاقات کرد. سناتور مک کين طي اين ديدار، انتقال موفق آنها به آلباني را تبريک گفت و پشتکار و ايستادگي اعضاي اين مقاومت و قيمت کلاني که در اين رابطه داده اند را مورد تحسين قرار داد. مک کين افزود ترديدي نيست که جمعيتي که در اين سالن هستند نه تنها خودشان رنج کشيده اند بلکه در فقدان عزيزانشان به دليل استبداد حاکم در ايران نيز بوده اند. شما براي آزادي و آزاد زيستن، براي حق تعيين آينده خود و حقي که خدا داده است ايستاديد، جنگيديد و فدا کرديد. من از شما به عنوان نمونه يي از کساني که وقتي اراده مي کنند و حاضر براي فداکاري براي آزادي هستند آن را به دست مي آورند تشکر مي کنم. شما نمونه يي براي هر کسي در سراسر جهان هستيد که براي آزادي مبارزه مي کند .......
......رجوي گفت، مادامي که رژيم آخوندي بر سر کار است، دست از صدور تروريسم و بنيادگرايي برنخواهد داشت. رجوي افزود که همه علائم نشان مي دهد رژيم آخوندي از نظر اجتماعي و سياسي و اقتصادي در بن بست قرار دارد. مردم و مقاومت ايران بيش از هر زمان ديگر براي سرنگوني اين تئوکراسي حاکم و استقرار دموکراسي و حاکميت مردمي در ايران مصمم و آماده هستند».