۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

شوراي ملي مقاومت ايران فعاليت هاي اتمي رژيم ايران را افشا مي کند

تلويزيون اورينت ۵/۲/۹۶: « شوراي ملي مقاومت ايران براي افشاي اطلاعات مربوط به توافق اتمي بين ايران و کشورهاي بزرگ کنفرانس مطبوعاتي برگزار کرد.
گزارش: يک روز بعد از اينکه وزارت خارجه آمريکا گزارش دوره اي خود را مبني به التزام ايران به توافق اتمي  را ارائه  داد  و دولت آمريکا اعلام کرد که قصد دارد مجازات جديد عليه  ايران را بازبيني کند, شوراي ملي مقاومت ايران يک کنفرانس مطبوعاتي براي افشاي اطلاعات جديدي از برنامه اتمي ايران برگزار کرد.
در اين اطلاعات سايت هاي جديدي در نزديکي تهران را شامل مي شود که سازماني تحت نام پژوهش ها و ابتکارعمل هاي دفاعي ايران از آن استفاده مي کند و مسئول برنامه اتمي ايران و اسامي کساني که اين سايت را اداره مي کنند افشاء شد.
عليرضا جعفرزاده: هدف ما از افشاي اين اطلاعات هشدار دادن نسبت به تهديدات برنامه اتمي ايران است و اينکه اين برنامه براي توليد سلاح اتمي است و بر عکس آنچه رژيم ايران مي گويد که چنين فعاليتي ندارد ولي اين فعاليت ها بدون وقفه ادامه داشته است
حسن هاشميان: بعد از انتخابات ايران شاهد  موضع تند و تيز از طرف دولت آمريکا خواهيم بود که ايران توافقنامه را بطور کامل اجرا نکرده است اين توافق نامه جزئيات ديگري نيز دارد که ايران آنرا رد مي کند و يا تلاش مي کند از روي آن بپرد. مثل موشک هاي بالستيکي و دخالت در منطقه و من فکر مي کنم که سياست دولت ترامپ با خارجه ايران در تعارض خواهند بود
ادامه گزارش: اين شورا که اولين طرفي بود که برنامه اتمي ايران را در سال 2003افشاء کرد از دولت کنوني آمريکا انتظار دارد که سياستي که اوباما طي هشت سال گذشته داشته است را تغيير بدهد زيرا که تاثير فاجعه باري بر روي منطقه داشته است.
سونا صمصامي: در سال هاي 2003 فاش کرديم که رژيم ايران فعاليت هاي اتميش را مخفي نگه داشته است... (قطع صدا)
موسي افشار: ... در باره اين اطلاعات و جزئيات فعاليت هاي اتمي ايران موضع گيري رسمي نشده است ولي مقامات کاخ سفيد بخصوص سخنگوي شوراي امنيت ملي آمريکا گفت که با دقت اين اطلاعات را بررسي مي کنند و برخي از عناصر دست اندر کار نيز چنين گفتند ولي بيشترين پاسخ و عکس العمل را از خود رژيم ايران داشتيم. از زمان برگزاري اين کنفرانس و تا بحال چندين عکس العمل در سطوح مختلف رژيم از معاون امور خارجه عباس عراقچي و همچنين وزير دفاع و اعضاي مجلس رژيم ايران همه شان نگراني شان را ابراز کردند که اگر اين اطلاعات جدي گرفته شود از رژيم خواسته خواهد شد که به بازرسي توسط آژانس اجازه بدهد و اين سايت هايي که ما آنرا اعلام کرديم در معرض بارزسي و فاجعه جديدي عليه رژيم خواهد بود.».