۱۳۹۶ مرداد ۱۲, پنجشنبه

قانون جديد تحريمها عليه رژيم آخوندي و پاسداران بايد فوري، دقيق و بدون استثنا اجرا شود

مقاومت ايران ضمن استقبال از امضاي لايحه قانوني تحريمهاي جديد عليه رژيم آخوندي و سپاه پاسداران توسط رئیس جمهور آمريكا و تبديل آن به قانون،   بر ضرورت اعمال فوري، دقيق و بدون استثناي آن تأكيد مي كند و خواستار پيوستن اتحاديه اروپا به اين تحريمهاست. هيچ راهي براي فرار از اين قانون براي رژيم و ديگر طرفهاي ذينفع نبايد باقي گذاشته شود. اخراج سپاه و شبه نظاميان وابسته به آن از منطقه به خصوص از سوريه و عراق لازمه اجراي اين قانون و پايان دادن به جنگ و بحراني است كه تمامي منطقه را فرا گرفته است.


اين لايحه قانوني كه هفته گذشته توسط مجلس نمايندگان و سناي آمريكا تقريبا به اتفاق آراء به تصويب رسيده بود، حاوي تحريمهاي جديدي عليه رژيم آخوندي به خاطر نقض حقوق بشر و تولید و تكثير موشكهاي بالستيك است و سپاه پاسداران را مشمول تحريمهايي مي كند كه بر ليست DGST «تروريستهاي جهاني كه به طور ويژه نامگذاري شده اند» مي كند. اين ليست پس از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به دستور رئیس جمهور آمريكا تشكيل شد.
سپاه پاسداران به مثابه حافظ تماميت رژيم آخوندي و بازوي اصلي آن در سركوب و صدور تروريسم و بنيادگرايي در ليستهاي تروريستي سالها پيش از اين بايد در ليستهاي تروريستي قرار مي گرفت اما مماشات با ديكتاتوري آخوندي راه را براي تاخت و تاز پاسداران و مزدورانشان در تمام منطقه باز گذاشت.
به دنبال تصويب اين لايحه توسط سناي آمريكا خانم رجوي رئیس جمهور برگزيده مقاومت ايران گفت: اعمال اين تحريمها بايستي با اقدام فوري عليه مسئولان اعدام و شكنجه و به ويژه قتل عام زندانيان سياسي در سال ۱۳۶۷ و در ر‌‌‌أس آنها خامنه اي ولي فقيه رژيم تكميل شود. آنها بايد به خاطر ۳۸سال جنايت عليه بشريت در مقابل عدالت قرار گيرند. به رسميت شناختن حق و خواست مردم ايران براي سرنگوني آخوندها و استقرار آزادي و دموكراسي در ايران بزرگترين كمك به صلح و آرامش در منطقه و جهان است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ (۲  اوت ۲۰۱۷)