معاون بهزیستی استان لرستان به وجود ۴۰مدرسه کپری در بخش کاکاوند اعتراف کرد
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز 24مرداد 96 معاون بهزیستی استان لرستان در جلسه شورای هماهنگی بهاصطلاح مبارزه با مواد مخدر استان گفت: «جمعیت قابل توجهی بیکار و معتاد در بخش کاکاوند دلفان وجود دارد».
وی بدون اشاره به عامل اصلی مشکلات در این استان که بیلیاقتی کارگزارن رژیم است افزود: «احتیاج به برنامهریزی است».
بیشتر بخوانید:
وضعیت نابسامان آموزشی و پرورشی در ایران که نتیجه بلافصل سیاستهای مخرب رژیمی است که جز پرکردن جیب کارگزاران و عواملش هیچ برنامهای ندارد و هر روز ضایعات آن را در سرتاسر ایران شاهد هستیم رژیم را به لبه پرتگاه کشانده است.
محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش آخوند روحانی اعتراف کرد: «ما با دریایی از مشکلات در آموزش و پرورش مواجه هستیم».
به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم 23مرداد 95 وی افزود: «این مسیری که آموزش و پرورش ما طی میکند به مقصد نمیرسد. آنچه ما در مدرسهها آموزش میدهیم با آنچه در جامعه وجود دارد، متفاوت است. متأسفانه شرایط بهگونهیی شده است که زنگ مدرسه میخورد یک عده دانشآموز که گویی محکوم به حبس ابد بودهاند میخواهند فرار کنند و این نشان میدهد که این نظام آموزشی متلاشی است».
وضعیت آموزش و پرورش: اعتراف به وضعیت خراب نظام آموزشی
مدیر آموزش و پرورش مهاباد اعتراف کرد دانشآموزان نزدیک به ۴۰روستای شهرستان مهاباد در کانکس تحصیل میکنند.
”کامبیز شاوله ”مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد که روز 20مرداد 96 با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه میکرد اعتراف کرد فقط در «شهرستان مهاباد دانشآموزان نزدیک به ۴۰روستا، در کانکس تحصیل میکنند».
وی بهمنظور زمینه چینی برای اخاذی از والدین دانشآموزان و مردم از پروژه تبدیل «این کانکسها به مدارس دو تا سه کلاسه با هزینه ۸۰میلیون تومان» به کمک آنها خبر داد.
وضعیت آموزش و پرورش: در تحت حاکمیت رژیم آخوندی
-روزنامه حکومتی ایلنا 3خرداد 95 اعتراف میکند: «شاید تصور بسیاری از مردم آن باشد که استان فارس استانی است ثروتمند با مردمانی شاد که با ورود گردشگران داخلی و خارجی برای دیدن آثار گرانبهای تاریخی و باستانی آن روز به روز بر مکنتش افزوده میشود، اما حقیقت تلخ در میان روستاهای فقیر و خشکیده با مردمانی ناامید و افسرده که در میان دشت و کوه آینده مبهم و گنگ را به نظاره نشستهاند، خفته است».
این روزنامه در ادامه ضمن اشاره به مشکلات آموزشی یکی از روستاهای این استان اضافه میکند: «این روستا با وجود 27دانشآموز فاقد مدرسه است. البته ساختمان مدرسه وجود دارد، اما درب آن به روی دانشآموزان روستا بسته است. حتی سردر مدرسه را نیز برداشتهاند، زیرا آموزش و پروش تعداد دانشآموزان را در حدی نمیداند که در روستا مدرسه تشکیل شده و معلم به آن اعزام شود. آموزش و پروش ترجیح میدهد؛ ساختمان مدرسه را به اشخاص خصوصی واگذار کند که آنها هم بهترین استفاده از ساختمان مذکور را تبدیل آن به دامداری میدانند و چه تناقض تأسفآوری است که احشام در ساختمان مدرسه باشند و کودکان، آواره کوه و دشت برای رفتن به منطقهیی دور برای ادامه تحصیل».
- خبرگزاری حکومتی جمهوری اسلامی موسوم به ایرنا 10آبانماه 93 اینگونه به فجایع آموزشی در ایران اعتراف میکند: «این مسأله که در طول 17سال گذشته 6مدرسه روستایی دچار سانحه آتشسوزی شدند و در این آتش سوزیها 63دانشآموز دچار سوختگی شدید شدند و 4دانشآموز هم جان خود را از دست دادند یا ذکر این عنوان که برخی از مدارس ما هنوز دسترسی به آب آشامیدنی ندارند، ۳۰مدرسه کپرنشین همچنان در جنوب کرمان فعالیت میکنند، در ۱۱استان از چادر بهعنوان کلاسهای درس استفاده میشود، زیرآوار ماندن معلم زیر دیوار مدرسه و... . ضرورت پرداختن به این مسأله را بیش از پیش آشکار میسازد».
-در یک اعتراف دیگر خبرگزاری مهر آخوندی 15مرداد 95 بهنقل از محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: «نزدیک به ۵۰ تا ۶۰مدرسه تحت عناوین مدارس کپری در استان کرمان وجود دارد و از شش هزار مدرسه موجود در استان کرمان ۸۰۰مدرسه نامقاوم و غیراستاندارد بوده و نیاز به بازسازی دارد»
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز 24مرداد 96 معاون بهزیستی استان لرستان در جلسه شورای هماهنگی بهاصطلاح مبارزه با مواد مخدر استان گفت: «جمعیت قابل توجهی بیکار و معتاد در بخش کاکاوند دلفان وجود دارد».
وی بدون اشاره به عامل اصلی مشکلات در این استان که بیلیاقتی کارگزارن رژیم است افزود: «احتیاج به برنامهریزی است».
بیشتر بخوانید:
وضعیت نابسامان آموزشی و پرورشی در ایران که نتیجه بلافصل سیاستهای مخرب رژیمی است که جز پرکردن جیب کارگزاران و عواملش هیچ برنامهای ندارد و هر روز ضایعات آن را در سرتاسر ایران شاهد هستیم رژیم را به لبه پرتگاه کشانده است.
محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش آخوند روحانی اعتراف کرد: «ما با دریایی از مشکلات در آموزش و پرورش مواجه هستیم».
به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم 23مرداد 95 وی افزود: «این مسیری که آموزش و پرورش ما طی میکند به مقصد نمیرسد. آنچه ما در مدرسهها آموزش میدهیم با آنچه در جامعه وجود دارد، متفاوت است. متأسفانه شرایط بهگونهیی شده است که زنگ مدرسه میخورد یک عده دانشآموز که گویی محکوم به حبس ابد بودهاند میخواهند فرار کنند و این نشان میدهد که این نظام آموزشی متلاشی است».
وضعیت آموزش و پرورش: اعتراف به وضعیت خراب نظام آموزشی
مدیر آموزش و پرورش مهاباد اعتراف کرد دانشآموزان نزدیک به ۴۰روستای شهرستان مهاباد در کانکس تحصیل میکنند.
”کامبیز شاوله ”مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد که روز 20مرداد 96 با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه میکرد اعتراف کرد فقط در «شهرستان مهاباد دانشآموزان نزدیک به ۴۰روستا، در کانکس تحصیل میکنند».
وی بهمنظور زمینه چینی برای اخاذی از والدین دانشآموزان و مردم از پروژه تبدیل «این کانکسها به مدارس دو تا سه کلاسه با هزینه ۸۰میلیون تومان» به کمک آنها خبر داد.
وضعیت آموزش و پرورش: در تحت حاکمیت رژیم آخوندی
-روزنامه حکومتی ایلنا 3خرداد 95 اعتراف میکند: «شاید تصور بسیاری از مردم آن باشد که استان فارس استانی است ثروتمند با مردمانی شاد که با ورود گردشگران داخلی و خارجی برای دیدن آثار گرانبهای تاریخی و باستانی آن روز به روز بر مکنتش افزوده میشود، اما حقیقت تلخ در میان روستاهای فقیر و خشکیده با مردمانی ناامید و افسرده که در میان دشت و کوه آینده مبهم و گنگ را به نظاره نشستهاند، خفته است».
این روزنامه در ادامه ضمن اشاره به مشکلات آموزشی یکی از روستاهای این استان اضافه میکند: «این روستا با وجود 27دانشآموز فاقد مدرسه است. البته ساختمان مدرسه وجود دارد، اما درب آن به روی دانشآموزان روستا بسته است. حتی سردر مدرسه را نیز برداشتهاند، زیرا آموزش و پروش تعداد دانشآموزان را در حدی نمیداند که در روستا مدرسه تشکیل شده و معلم به آن اعزام شود. آموزش و پروش ترجیح میدهد؛ ساختمان مدرسه را به اشخاص خصوصی واگذار کند که آنها هم بهترین استفاده از ساختمان مذکور را تبدیل آن به دامداری میدانند و چه تناقض تأسفآوری است که احشام در ساختمان مدرسه باشند و کودکان، آواره کوه و دشت برای رفتن به منطقهیی دور برای ادامه تحصیل».
- خبرگزاری حکومتی جمهوری اسلامی موسوم به ایرنا 10آبانماه 93 اینگونه به فجایع آموزشی در ایران اعتراف میکند: «این مسأله که در طول 17سال گذشته 6مدرسه روستایی دچار سانحه آتشسوزی شدند و در این آتش سوزیها 63دانشآموز دچار سوختگی شدید شدند و 4دانشآموز هم جان خود را از دست دادند یا ذکر این عنوان که برخی از مدارس ما هنوز دسترسی به آب آشامیدنی ندارند، ۳۰مدرسه کپرنشین همچنان در جنوب کرمان فعالیت میکنند، در ۱۱استان از چادر بهعنوان کلاسهای درس استفاده میشود، زیرآوار ماندن معلم زیر دیوار مدرسه و... . ضرورت پرداختن به این مسأله را بیش از پیش آشکار میسازد».
-در یک اعتراف دیگر خبرگزاری مهر آخوندی 15مرداد 95 بهنقل از محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: «نزدیک به ۵۰ تا ۶۰مدرسه تحت عناوین مدارس کپری در استان کرمان وجود دارد و از شش هزار مدرسه موجود در استان کرمان ۸۰۰مدرسه نامقاوم و غیراستاندارد بوده و نیاز به بازسازی دارد»