۱۳۹۶ مرداد ۳۰, دوشنبه

وزیر دفاع روحانی: نخستین اولویت گسترش و ارتقا قدرت موشکی نظام است


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۲۷/۵/۹۶ : « امیر حاتمی، بسیجی جنایتکاری که روحانی او را به عنوان وزیر دفاع معرفی کرده، «نخستین اولویت بازدارنده وزارت دفاع در چهار سال آ‌ینده را حوزه موشکی نام برد و گفت که وزارت دفاع با شناخت دقیق از تهدیدات, اقدامات مهمی در دستور کار دارد» (خبرگزاری حکومتی ایرنا-۲۴مرداد۹۶).

وی در مجلس رژیم نیز گفت: «ما در این دوره قدرت موشکی را در همه زمینه ها به ویژه بالستیک و کروز ارتقا خواهیم داد» (تلويزيون رژيم -۲۵مرداد۹۶).
حاتمی همچنین بر استمرار کشتار مردم سوریه و سرسپردگی اش به نیروی تروریستی قدس تاکید کرد: « ‌بلاتردید حمایت از جبهه مقاومت (اشاره آشكار به رژيم اسد) و رکن رکین مقاومت یعنی نیروی قدس و برادر عزیزم ... قاسم سلیمانی که افتخار همه ما است, در این عرصه پیگیری خواهد شد».
آخوند روحانی نیز هنگام معرفی وی گفت: ایشان به وزارت دفاع و برنامه های آن مسلط است و سفارش اكید من این است که «دربرخی از سلاحها و مخصوصاً توان موشكی, به دلیل اهمیتی كه دارد فعالیت بیشتری خواهد كرد»,
احمد اميرآبادي یک عضو مجلس رژیم حاتمي را «فردی ولایی» خواند كه در بیش از ۳۰سال خدمت خود در نیروهای مسلح همواره «سرباز ولایت» بوده است. وی افزود: ایشون «در رشد قدرت موشكی.... برنامه های خوبی دارند... حمایت از جبهه مقاومت كه در برنامه هاشون هست همچنین در صحبتهایی كه ما با ایشون داشتیم دفاع همه جانبه و حمایت از سپاه قدس و ... قاسم سلیمانی» در برنامه اش است.
با توجه به نفرت عمومي از پاسداران روحاني تلاش مي كند حاتمي را اولين وزير دفاعي معرفي كند كه از پاسداران نيست در حاليكه او از ۱۳-۱۲سالگي،از ابتداي حكومت آخوندها يك عضو فعال بسيج بوده و در سالهاي بعد جزو بسيجيان و پاسداراني بود كه رژيم وارد ارتش كرد تا كنترل كامل آن را به دست گیرند و پرسنل انقلابي و ميهن پرست را تصفيه و سركوب كند به همين خاطر به سرعت در سلسله مراتب ارتش ارتقا پيدا كرد و خامنه اي در ۳۲ سالگي (سال ۱۳۷۷) او را با دو درجه ترفيع به درجه سرتيپي ارتقا داد و به سمت معاون اطلاعات فرماندهی کل ارتش رژیم منصوب كرد. حاتمي نقش فعالي در سرکوب مخالفان و مقابله با مجاهدين در عمليات فروغ جاويدان داشته است».