۱۳۹۶ مرداد ۲۶, پنجشنبه

اطلاعیه خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی به مناسبت ۲۹مین سالگرد قتل عام ۶۷


خانواده شهيدان و زندانيان سياسي با صدور اطلاعيه اي، براي پيوستن به جنبش دادخواهي قتل عام ۱۳۶۷ و محاكمه خامنه اي و ديگر مسئولان قتل عام ۳۰۰۰۰ زنداني سياسي بخاطر جنايت عليه بشريت فراخوان دادند.
در اين اطلاعيه آمده است:




فراخوان خانواده شهيدان و زندانيان سياسي براي پيوستن به جنبش دادخواهي
در حالي ۲۹ مين سال قتل عام زندانيان مجاهد و مبارز، را گرامي ميداريم كه در يكسال گذشته جوشش خون آن جاودانه فروغ ها كه قهرمانانه بر عهد خود با خدا و خلق وفا كردند بيش از پيش گريبان ديكتاتوري ديني حاكم بر ايران را گرفت، جنبش دادخواهي شهيدان فراگير شد و مهندسي خامنه اي در نمايش انتخابات را در هم شكست، شقه دروني رژيم را تعميق كرد و  سرنگوني محتوم نظام منحوس ولايت فقيه را نزديكتر كرد و اشرف نشانها بيش از پيش پيام اين شهيدان را به سراسر جهان رساندند.
خانواده هاي شهيدان و زندانيان سياسي در اين اطلاعيه مي افزايند:
امروز نسلي كه در زمان قتل عام ۱۳۶۷ بدنيا نيامده، يا در دوران كودكي بسر مي بردند، در پيشاپيش جنبش دادخواهي، خونخواه آن شهيدان است و اين همان حقيقتي است كه فاشيسم ديني حاكم بر ميهن مان را شديدا به وحشت انداخته است، بنحوي كه خامنه اي به اين حقيقت اعتراف كرده و ميگويد دهه 60 مظلوم واقع شده و جاي شهيد و جلاد عوض شده است.
در يكسال گذشته بالاگرفتن جنبش دادخواهي شهيدان به مطالبه عمومي مردم و بويژه جوانان تبديل شد، بنحوي كه رييس جمهور رژيم هم ناگزير اذعان كرد كه در ۳۸ سال گذشته آخوندها با اعدام و زندان حكومت كرده اند .
خانواده شهيدان و زندانيان سياسي با يادآوري شرايط آسيب پذير رژيم بخاطر ضرباتي كه در صحنه داخلي و بين المللي دريافت كرده خطاب به هموطنان، جوانان مجاهد و مبارز و اشرف نشانها در سراسر جهان مي افزايند:
از آنجا كه پيوستن به جنبش دادخواهي يك وظيفه ملي، ميهني و انقلابي و يك گام بزرگ در راستاي تحقق آزادي و حاكميت مردم است، لذا از همه شما ميخواهيم:
1-    اسامي و مشخصات و عكسهاي شهيدان را در هر شهر و محله اي كه هستيد اعلام کرده، بديوارها نصب كنيد و در شبكه اجتماعي به اطلاع عموم برسانيد. معرفي هر يك از اين شهيدان يك ضربه بزرگ به خامنه اي و نظام منحوس ولايت فقيه است.
2-    آدرس مزار شهيدان و همچنين گورهاي جمعي آنها را كشف کرده؛ از آنها عکس و فيلم تهيه کنيد و از هر طريق ممکن به دست مجاهدين و مقاومت ايران برسانيد.
3-    اسامي و مشخصات دست اندركاران اين جنايت بزرگ را كشف و افشا كنيد. صدها تن از دژخيمان رژيم در تهران و دهها شهرستان، فتواي خميني خون آشام را به اجرا در آورده اند. آنها امروز عمدتا در دستگاههاي اطلاعاتي و سياسي و قضايي در مصدر امور هستند يا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش كرده اند.
4-    اسامي شهيدان، آدرس مزار شهيدان يا گورهاي دستجمعي و همچنين اسامي دژخيمان را به دفاتر مجاهدين و شوراي ملي مقاومت برسانيد.
5-    از هر كسي كه ذره اي شرافت و انسانيت دارد، كمترين بويي از اسلام برده است بخواهيد فتواي شيطاني خميني و اين جنايت بزرگ عليه بشريت را علنا محكوم كند و به اين ترتيب صف خود را از فاشيسم ديني حاكم بر ايران جدا كند.
•    با نامه نگاري به دبيركل، شوراي حقوق بشر، كميسر حقوق بشر و گزارشگر ويژه ملل متحد در مورد وضعيت حقوق بشر در ايران و همچنين با نامه نگاري به دولتهاي اروپايي و آمريكا و سفارتها و يا دفاتر حفاظت منافع آنها و به سازمانهاي مدافع حقوق بشر در اين كشورها و در صورت امكان با مراجعه به اين مراجع از آنها بخواهيد:
•    از رژيم آخوندي بخواهند نام شهيدان و محل دفن آنها را اعلام كند.
•     روابط اقتصادي و سياسي با فاشيسم ديني حاكم بر ايران را به توقف اعدام مشروط كنند.
•    خواستار يك تحقيقات بين المللي در باره قتل عام ۱۳۶۷ و فراهم كردن ترتيبات ضروري براي محاكمه مسئولان اين جنايت توسط كميسر عالي و شوراي حقوق بشر و شوراي امنيت ملل متحد شويد
6-    پا به پاي تلاشهاي فوق بسيج همه جانبه براي مطلع كردن افكار عمومي از طريق رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در باره قتل عام ۱۳۶۷ از وظايف مبرم همه ايرانيان آزاده و شريف است.
7-    در هر شهر و محله و دانشگاه و مدرسه و يا كارخانه اي كه مي توانيد كميته دادخواهي شهيدان قتل عام ۱۳۶۷ را تشكيل دهيد و خاطره شهيدان را گرامي بداريد و مزار آنان را گلباران كنيد.
8-    در هر شهر و محلي كه مي توانيد به ديدار خانواده و مادران شهيدان برويد و با نصب عكس شهيدان و دست نوشته هايي در گراميداشت ياد شهيدان قتل عام ۱۳۶۷ پيام آنان را به هر كوچه و محله و خانه اي ببريد.
9-    در خارج كشور در هر كجا كه مي توانيد و بخصوص در پايتختهاي كشورهاي اروپايي و آمريكاي شمالي و همچنين در نيويورك و ژنو مقر هاي ملل متحد، تجمع و تظاهرات و نمايشگاه و ... براه انداخته و جنايات فاشيسم ديني حاكم بر ايران را افشا نماييد و خواستار مواخذه رژيم آخوندي بخاطر ۳۸ سال جنايت عليه بشريت، بخصوص قتل عام ۳۰ هزار زنداني سياسي بشويد.

مرگ بر اصل ولايت فقيه، پيش بسوي محاكمه سردمداران رژيم آخوندي
سلام بر آزادي درود بر رجوي
خانواده شهيدان و زندانيان سياسي
۲۴ مرداد ۱۳۹۶
قبلی
بعدی
مهمترین خبرها

نمایشگاه یادبود