۱۳۹۶ مرداد ۲۰, جمعه

رژیم آخوندی برپایه دیكتاتوری و اعدام بنا شده و در صورت دست كشیدن از اعدام، فرو خواهد ریخت

سایت فرح نیوز- لبنانی های مقیم استرالیا ۱۸/۵/۹۶ : « آقای مهدی ابریشمچی رئیس كمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران آقای مهدی ابریشمچی، در یك مصاحبه مطبوعاتی درباره جنبش دادخواهی قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در ایران كه توسط خمینی در سال67 اعدام شدند گفت
كه ”معنای جنبش دادخواهی كه الان به اوج خود رسیده است، بیش از گذشته نظام را در معرض فروپاشی و نابودی قرار داده است تا با نتایج و پیامدهای جنایتهایی كه این رژیم در سال 1367 مرتكب شده یعنی شقه و دو دستگی و نابودی و نزدیك شدن به سراشیبی شدید و سرنگونی مواجه شود.  ابریشمچی رئیس كمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران تأكید كرد كه ”این رژیم برپایه دیكتاتوری بنا نهاده شده و دیكتاتوری نیز بر اعدام سوار است و در صورت دست كشیدن از اعدام، دیكتاتوری دیگر مثل الان نخواهد بود، می‌توان سركوب را ادامه داد ولی ماهیت دیكتاتوری تغییر نخواهد كرد. ما می‌دانیم كه همه دیكتاتوریها از جمله شاه خائن، وقتی دست از اعدام برمی‌دارند، با سر به زمین می‌خورند، هرچند كه جنایتهای رژیم آخوندی باعث شده است كه جنایتهای رژیم شاه پوشانده شود اما زمانی كه جنبش حقوق بشر شاه را مجبور به دست برداشتن از اعدام كرد، رژیم شاه سقوط كرد.
ابریشمچی تأكید كرد كه مردم ایران، در صورتیكه سركوب نباشد، اقدام به نابودی این رژیم از داخل می‌كنند‌. این رژیم از صدور تروریسم به خارج ایران برای زورگویی استفاده می‌كند و در صورت دست برداشتن تروریسم در اولین گام، آدم‌كشان و جلادان دور و بر رژیم متلاشی می‌شوند كه منجر به فروپاشی نظام خواهد شد.  مسئول كمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران می پرسد: ”چرا این رژیم تلاش می‌كند تا این كشتار را بپوشاند؟ برای این كه می‌داند با جنبش دادخواهی و برملاء شدن این جنایات، بسیاری از باندهای درونی از او (خامنه‌ای) تبری خواهند جست. چرا منتظری از خمینی دوری جست؟ اولین شقه در این رژیم بعد از قتل عام در زندانها صورت گرفت و منتظری از آن اطلاع یافت.  وی گفت كه ”آقای منتظری نتوانست این وضعیت را تحمل كند و اقدام به نوشتن نامه برای خمینی كرد و خمینی او را بركنار كرد. برای این كه واقعیت را می‌دانست كه اگر منتظری براین منصب باقی بماند، نظامش طی دو ماه به دست مجاهدین خلق سقوط خواهد كرد. بنابراین فلسفه جنبش دادخواهی عبارتست از زدن به روح و به عنصر اصلی بقای رژیم در داخل و در خارج كشور“.  ملاحظه: این مطلب در روزنامه البشایر مصر نیز منعکس شده است».