۱۳۹۵ دی ۳۰, پنجشنبه

سینا دشتی:‌ آخوند هاى پارازیت پارازیت هاى آخوندى



حکومت ضد انسانى ولایت فقیه که براى خود وظیفه و آرمانى جز نابودى ایران و ایرانى نمى شناسد، در راستاى حفظ پرده ى سانسور آخوندى به اعمالى دست میزند که در دنیا بى سابقه است.
در دهه هاى گذشته استفاده از پارازیت براى اخلال در امواج رادیوئى توسط کشورهائى مثل شوروى و اقمار آن، مورد استفاده قرار میگرفت.




با گسترش ماهواره و انتقال امواج از فرستنده هاى زمینى، به ماهواره هاى مختلف و دیجیتال شدن سیگنال ها، پخش پارازیت هم متحول شد. به طور عام سیگنال هاى ماهواره اى ضعیف هستند و امواج الکترو مغناطیسى پر قدرتى نیستند. اختلال در امواج از طریق تهاجم امواج به ماهواره فرستنده توسط قوانین بین المللى که توسط ITU، ارگان سازمان ملل متحد تدوین شده است ممنوع است. البته مواردى از تخلف در مورد کوبا و در سال ٢٠٠٥ توسط رژیم آخوندى که امواج سیماى آزادى را از طریق یک ایستگاه در شمال کشور را مورد تهاجم قرار داده بود، مورد توجه این ارگان قرار گرفته بود.
اما مدل دیگر اختلال در امواج الکترومغناطیسى تهاجم به گیرنده هاست. در این مدل ابزار پخش پارازیت روى دکل و یا به طور سیار در یک ماشین قرار میگیرد و با پخش امواج قوى تر از رسیدن امواج ضعیف تر ماهواره اى به گیرنده هاى منازل، جلوگیرى میکند. این مدلى هست که رژیم از آن به طور گسترده اى استفاده میکند. رژیم مدعى است که این امواج خطر ناک نیستند. مقاله هاى علمى زیادى در این مورد وجود دارد، اما اکثر این مقالات به امواج الکترو مغناطیسى معمول در تلفون هاى همراه، وسائل آشپزخانه و wi fi و دستگاههاى پرستى أشعه در بیمارستانها پرداخته اند و مطالعه ى ان محدود به مدت زمان کوتاه در محیط محصور آزمایشگاهى بوده است.
با این وجود، حتى در مورد این امواج ضعیف، ارگان ملل متحد با احتیاط برخورد کرده است و ان را در گروه B1 طبقه بندى کرده است که به این معنى است که "شاید منجر به سرطان بشود".
هیچ اطلاع دقیقى از قدرت امواج الکترومغناطیسى ایجاد شده توسط ارگان مسئول پارازیت (بخوان سپاه جنایتکاران) در دست نیست. بعضى از ارگانهاى رژیم مجبور شده که اعتراف بکنند که بین ٤٠ تا ٦٠ درصد مردم تهران تحت تاثیر این امواج قرار دارند؛ اما از لحاظ علمى قابل توجه این است که تعداد قابل توجهى از مردم، در مدت اخیر، با اعلام عوارض جدید، بر این اعتقاد هستند که این امواج بر سلامت انها و کودکانشان تاثیر گذاشته است. در یک گزارش پزشکى از استان مرکزى، یک تیم تحقیقى، در یک گزارش بالینى، سه برابر شدن تعداد کودکان با نقص عضو مثل شکاف لب و ضعفهاى موتوریک، به دنیا آمده اند. وزارت بهداشت کارش تکذیب این موارد و گزارشهاى مشابه است. وزارت محیط زیست هم نقش دیگرى را بازى میکند و میگوید نمیداند مسئول پخش این پارازیت چه ارگانى هست؟!!
بازى با سلامت روحى و در معرض خطر قرار دادن سلامت جسمانی دهها هزار هموطن از جنایات روزمره ى حکومتى است که در ترس از نور آگاهى و حقائق، مثل خفاش به تاریکى سانسور و پارازیت رو آورده است.
تظاهرات و تجمع مردم شیراز بیانگر واقعى این حقیقت زمان ماست که ملت ایران از پارازیتى بنام حکومت آخوندى سیر شده اند! هیچ موج الکترو مغناطیسى که رژیم براى لطمه زدن به مردم استفاده میکند، توان تاب آوردن در مقابل موج عظیم توده هاى خشمگین را نخواهد داشت!
مردم هم هیچ نیازى براى گفتن قبلى و اعلام قدرت خود ندارند، آن را در صحنه ى اصلى نبرد براى آزادى نشان خواهند داد.